A PR account egy stratégiai gondolkodással rendelkező [PR]? feladatokat ellátó munkatárs. Célja a hatásos kommunikációval és a médiumokban való megjelenések koordinálásával, a vállalatról kialakult pozitív imázs elérése és fenntartása.
Feladatkör
- [PR kommunikáció]?s projektek önálló menedzselése,
- sajtótájékoztatók és egyéb sajtóesemények tervezése, szervezése és megvalósítása,
- [PR cikk]?ek, sajtóanyagok és [sajtóközlemények]? írása és szerkesztése,
- napi sajtófigyelési feladatok ellátása,
- médiariportok, valamint összefoglalók készítése,
- média adatbázis létrehozása, kezelése és folyamatos aktualizálása,
- napi kapcsolattartás az egyes médiumokkal,
- PR költségvetés állandó felügyelete,
- prezentációk elkészítése és előadása,
- színvonalas ügyfélkiszolgálás,
- az szervezet többi részlegével való szoros együttműködés.