Ez a lap még csak csonk (azaz erősen hiányos). Segíts te is, hogy igazi szócikk lehessen belőle!
Egy olyan dokumentum, amelyet a sajtótájékoztató előtt, alatt vagy után adnak ki az újságírók számára további felhasználásra, attól függően, hogy a sajtókonferencia előtti információszerzésre, azzal együtti használatra vagy azok számára készül, akik arra nem tudtak eljönni. Tartalmazhat információt a téma előzményeiről, jövőbeni tervekről és trendekről, várakozásokról, vagy akár áttekintést egy teljes piacról vagy szakmáról.
Sajtóközlemény
Mi a hír? Hogyan pozícionáljuk?
Az üzenetek célcsoportok szerinti megfogyalmazása.
Szerkezet:
- Cím (informatív, figyelemfelkeltő)
- Kiadás helye és dátuma
- Lead - a legfontosabb paraméterek: ki, mit, hol, mikor, miért
- Utána max. 3-4 bekezdésben kifejtés
- Idézetek, pl: a cég vezetői részéről
- a végén összefoglalás
- kontaktszemélyek, elérhetőségek
Forma:
- áttekinthető
- céges papíron
- lehet mellette háttéranyag, CV, fotó