Céginformáció:
A ReVISION önmagáról: "A ReVISION kicsi és fürge a reklámipar mamutjai és dinoszauruszai között. Dinamikusak vagyunk, és képesek a gyors változásra. És halálosan elegünk van az öncélú kampányokból, a hisztérikus art directorokból, az egymást kitüntetgető kreatív igazgatókból, a zsíros szakításokból a média-büdzsén, meg abból, hogy minden fontosabb, mint a hatékonyság. Nem áltatjuk magunkat, a ReVISION fájdalmas szúnyogcsípés a magyar reklámvilág és média elhájasodott tarkóján."
Tevékenység:
A ReVISION az első hazai gerillamarketingre specializálódott ügynökség. Olyan nem-hagyományos, [innovatív]? online és offline marketingeszközökkel foglalkozik, mint word-of-mouth marketing (szájmarketing), vírusmarketing, [astroturfing]?, ambient media, streetmarketing.
Olyan márkáknak dolgozott már többek között, mint az AXN, a Subway, az EMI Music, a Nike, a Pannónia Motor, a Magyar Posta, a Gazdasági- és Közlekedési Minisztérium, Lexmark, Hallmark, ill. olyan ügynökségnek, mint a Publicis, a Carat, az Arcus Interactive Group, a Sensation event marketing, vagy a holland Mills Hughes & Partners.
Egyéb adatok:
Linkek:
ReVISION GERILLAMARKETING
Gerillamarketing - vírusmarketing linkgyûjtemény