A nagyobb [médiatulajdonos]?ok általában nem közvetlenül árulják [médiafelület]?eiket, hanem vagy az erre a célra alapított saját sales house cégük fogja össze a tulajdonos különböző megjelenési formátumú [reklámfelület]?eit (televízió, rádió, internet, kültéri hirdetőhelyek), vagy független sales house-ok kezelésébe helyezik azokat, melyek aztán portfóliójukban a hirdetők igényei szerint csomagokba, vagy meghatározott témakörbe rendezve árusítják.
A sales house rendszer előnye, hogy a sales house nagy tételben rendelkezik média- ill. reklámfelületekkel, így a hirdető, vagy a hirdetőt képviselő reklámügynökség egyszerre több médiumon keresztül tud tematikusan megjelenni, kérésre akár technikai hátteret is tud nyújtani reklámkampányok futtatásánál, mérésénél, dokumentálásánál. A kisebb [reklámérték]?ű felületek tulajdonosainak is előnyöket nyújt a rendszer, a sales house felkutatja, pozicionálja őket, segít kidolgozni a hirdetési jellegük, méretük és látogatottságuk alapján optimalizált megjelenítéseket, és az így rendszerezett felületekre hirdetéseket szervez.