Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Személyes információk:

 

 

Seth GodinSeth Godin
Marketingszakember

Született: 1960. július 10.

 

 

 

 

 

 

 



Szakmai előmenetel:

A világ egyik legnépszerűbb marketing-blogjának írója.

 

Szerzője számos könyvnek, melyek megváltoztatták az emberek gondolkodását a marketingről. Könyveit 20 nyelvre lefordították az egész világon. Neki köszönhető számos marketinggel kapcsolatos kifejezés. Ilyen például a  permission-marketing.

Szókimondó stílusa és cenzúrát nem ismerő blogja számos követőt eredményezett a világ minden tájáról.

Godin szerint az online marketing nem egyszerűen a hagyományos (offline) marketing eszközök online alkalmazását jelenti, hanem minőségileg új tevékenységet takar.

 

Bibliográfia

  • Seth Godin - The Big Red Fez: How To Make Any Web Site Better. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2790-5. 
  • Seth Godin (1995). eMarketing. New York: Berkley Pub. Group. ISBN 0-399-51904-1. 
  • Seth Godin (1999). Permission marketing: turning strangers into friends, and friends into customers. New York: Simon & Schuster. ISBN 0-684-85636-0. 
  • Seth Godin (2002). Survival is not enough: zooming, evolution, and the future of your company. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2571-6. 
  • Seth Godin (2001). Unleashing the Ideavirus. New York: Hyperion. ISBN 0-7868-8717-6.  Book online - Detailing the idea of Viral marketing
  • Seth Godin (2003). Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable. Portfolio. ISBN 1-59184-021-X. 
  • Penguin USA Portfolio; Seth Godin -  Free Prize Inside!: The Next Big Marketing Idea. Portfolio. ISBN 1-59184-041-4. 
  • Godin, Seth. All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-100-3. 
  • Godin, Seth; the Group of 33. The Big Moo: Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-103-8. 
  • Godin, Seth. Small Is the New Big: and 193 Other Riffs, Rants, and Remarkable Business Ideas. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-126-7. 
  • Godin, Seth. The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick). Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-166-6. 
  • Godin, Seth. Meatball Sundae: Is Your Marketing out of Sync?. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-174-7. 
  • Godin, Seth (2008). Tribes: We Need You to Lead Us. Portfolio Hardcover. p. 160. ISBN 1591842336.


Kapcsolódó információ:

Kapcsolódó link: Seth Godin blogja - http://sethgodin.typepad.com/








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta