Személyes információk:
Szávuly Krisztián
Head of online, UPC Magyarország Kft.
Szakmai előmenetel:
Tanulmányok
1996-ban szerzett közgazdász diplomát a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem és a francia ESSCA közös kurzusán, majd az ESSCA nemzetközi posztgraduális képzésére járt.
Szakmai pályafutás
Karrierjét marketing területen kezdte és folyamatosan specializálódott az online kommunikáció és [elektronikus média]? területeire. A T-Online-nál eltöltött 5 évet követően (online kommunikáció és értékesítés, webes szolgáltatások, T-Online.hu, G-Portál, Videa, Freemail) 2006 végén csatlakozott a Sanoma Budapest Új média-divíziójához, mint [lapigazgató]?. A FigyelőNet, Nők Lapja c@fe, WellnessCafe, StoryOnline, Cosmopolitan, Vezess, TeszVesz, Profession, Jobmonitor és Technet termékeket irányította, valamint a Google, Microsoft, Bigpoint kapcsolattartójaként egyéb nemzetközi üzletfejlesztési projektekért felelt. 2011 elején a Facebookot és Linkedint képviselő Thinkdigital nemzetközi sales house magyarországi bevezetéséért vezette, mielőtt a UPC Magyarországhoz csatlakozott, Head of online pozícióban.