Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Dance
Ügyfél: T-Mobile
Termék/Szolgáltatás: T-Mobile
Kampány készítője: SAATCHI & SAATCHI London, Egyesült Királyság
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Titanium & Integrated Lions, Bronz helyezés, 2009 (Nevezési kategória: Titanium & Integrated)
 

 

 

 

 

Kampány:
Az angolok a tél és a gazdasági recesszió általi depresszióból adódóan érzékenyek voltak a cégek kétszínűségére és becstelenségére. Ebben a környezetben kellett a T-mobilenak egy új kampányt szerveznie. Egy olyan kampányra volt szükség, amely visszaadja az embereknek a bizalmat, amely megkedvelteti velük a márkát. Egyszerűen nem közölhették a T-mobil új filozófiáját „Oszd meg az életed”, hanem ezt be kellett bizonyítani. Úgy döntöttek a [Saatchi & Saatchi]?-nál, hogy egy olyan nyilvános eseményt kell rendezni, amit az emberek azonnal megosztanak barátaikkal és ismerőseikkel. Az eseménynek olyan nagynak kell lennie, hogy a TV-k, újságok, blogok, rádiók beszéljenek róla, felkapják a hírt. Egy csodálatos pillanatban nem csak azok osztozhatnak, akik ott voltak, hanem megosztható bárkivel a világon a különböző csatornákon.

Eredmény:
13 millióan látták a Youtube-ra feltöltött vírus filmet, a tizenkettedik leglátogatottabb videó a Youtube-on (UK) szórakoztatás kategóriában. 43 Facebook csoport alakult, a legnépesebb 4.500 főt számlál, az elmúlt egy év leglátogatottabb reklámfilmje a ViralVideoChart.com-on, 2.500 blog osztotta meg szerte a világon. A T-mobile hatalmas lépést tett: azon emberek száma, akik úgy gondolják, hogy a kedvenc szolgáltatójuk a T-mobile, megháromszorozódott. A recesszió alatt a T-mobile forgalma 52%-kal nőtt, az ügyfelek 80%-a többet tervez költeni, mint havi £30.

Megoldás:
Január 15-én, délelőtt 11-kor, a Liverpool-i vasútállomáson ingázók százai kezdtek el táncolni, a hangosbemondókon keresztül sugárzott zenére. Pillanatokkal később újabb utasok csatlakoztak a tánchoz, több százan, akik nem voltak beavatva a kampányba. Mindenkit megfogott a pillanat. 6 országos tv adó adta le a reklámot, 14 napilap és magazin tudósított a kampányról, 19 rádióállomás osztotta meg hallgatóival az eseményt.
 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta