Kampány: Talk To The Plant
Termék: Heinz
Szolgáltatás: Ketchup
Kampány készítője: CRISPIN, PORTER + BOGUSKY EUROPE Gothenburg, SWEDEN
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009
Kampány:
Hogy bizonyítsák a Heinz új szlogenjét, miszerint „Senki sem termeszt úgy paradicsomot, mint a Heinz” - CRISPIN, PORTER + BOGUSKY EUROPE megalkotta az Interaktív Paradicsom Termesztés Kísérletet. Létrehoztak egy microsite-ot, amin keresztül egy valódi paradicsompalántához lehetett beszélni, és figyelemmel kísérni, milyen hatással vannak a különböző beszédek a paradicsom növekedésére. Az összes beszédet és üzenetet, amit a növénynek küldtek, egy microsite-on is nyomon lehetett követni. Elhelyeztek még egy másik szobában egy "tesztnövényt" is, ami ugyanazt a körülményeket kapta, mint a másik, csak senki sem beszélt hozzá. Ezen felül pedig létrehoztak egy blogot, aminek a címe a "Kulisszák mögött" lett, és itt lehetett kielemezni, hogy mely beszédek milyen hatással voltak végül a növény növekedésére.
A kampány második hetére már 18.000 hangüzenetet küldtek a növény számára.
Linkek: