Bezár [x]
Már 2516 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány: Talk To The Plant
Termék: Heinz
Szolgáltatás: Ketchup
Kampány készítője: CRISPIN, PORTER + BOGUSKY EUROPE Gothenburg, SWEDEN
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009

 

 

 


Kampány:

Hogy bizonyítsák a Heinz új szlogenjét, miszerint „Senki sem termeszt úgy paradicsomot, mint a Heinz” - CRISPIN, PORTER + BOGUSKY EUROPE megalkotta az Interaktív Paradicsom Termesztés Kísérletet. Létrehoztak egy microsite-ot, amin keresztül egy valódi paradicsompalántához lehetett beszélni, és figyelemmel kísérni, milyen hatással vannak a különböző beszédek a paradicsom növekedésére. Az összes beszédet és üzenetet, amit a növénynek küldtek, egy microsite-on is nyomon lehetett követni. Elhelyeztek még egy másik szobában egy "tesztnövényt" is, ami ugyanazt a körülményeket kapta, mint a másik, csak senki sem beszélt hozzá. Ezen felül pedig létrehoztak egy blogot, aminek a címe a "Kulisszák mögött" lett, és itt lehetett kielemezni, hogy mely beszédek milyen hatással voltak végül a növény növekedésére.

 

A kampány második hetére már 18.000 hangüzenetet küldtek a növény számára.
 

Linkek:

Kulisszák mögött - blog

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta