Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Unbreakable Kiss
Ügyfél: De Beers
Termék: Gyémánt
Kampány készítője: JWT New York, USA
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Bronz helyezés, 2009

 

 

Kampány célja:
 

Az amerikai 2008-as év gazdasági válsága eredményeképpen a karácsonyi időszakban az emberek rosszkedvűek, elkeseredettek voltak, már nem tudtak annyit költeni ajándékokra, mint korábban.

A De Beers gyémánt kereskedés úgy döntött, ad egy szép ajándékot az embereknek, ami során szeretnék azt az üzenetet kommunikálni, hogy a szeretet örök, mint a gyémánt.

 

Felállítottak egy négy láb magas emelvényt New Yorkban, a Madison Square Parkban, amelyről lelógatták a fagyöngy koszorúból megformázott Diamond logót. E fagyöngy koszorú alatt válthattak a párok csókokat, melyeket digitális fényképezőgépek által lettek rögzítve. 60 fényképezőgép volt egy körben elhelyezve, melyek pillanatképeket készítettek, majd ezeket egy forgó videóvá animálták és ezt követőben pedig a felvételeket feltöltötték a kampány honlapjára. A feltöltött 360 fokban bemutatott csókok a végtelenséget szimbolizálták.
 

A látogatók felmehettek a kampány weboldalára, ahol letölthették a felvételeket, melyeket feltehették a Facebook oldalukra, vagy háttérképként állíthattak be, esetleg karácsonyi üdvözlő lapot készíthettek belőlük. A weboldalon továbbá a párok kitölthettek egy űrlapot a kettőjük szerelméről és eredményül ötleteket kaptak, hogy például melyik város a legmegfelelőbb számukra nyaralási célpontként.
A kampány felvételeit bemutatták a [Youtube]?-on is, ahol rövid idő alatt hatalmas nézettséget generáltak.

 

Bemutató videó:

 

 

 

Eredmények:

 

A De Beers weboldalának az ünnepek alatt 94%-kal magasabb volt a forgalma, mint az előző évben, a park forgalma 30%-kal nőtt, rengetegen érkeztek más államokból is, órákat voltak hajlandóak sorban állni a fényképekért. Minden egyes fotó után 5$-ral segítette a kampány Elton John Aids alapítványát, összesen 50,000$ gyűlt össze.

 

 

Kampány tervezői:
 

Név
Vállalat
Pozíció
Ty Montague
JWT
Chief Creative Officer/Co-President/JWT North America
Harvey Marco
JWT
Chief Creative Officer/JWT New York
Kash Sree
JWT
Executive Creative Director
Rob Omodiagbe
JWT
Creative Director/Art Director/Copywriter
John Cornette
JWT
Art Director
Jaime Schwarz
JWT
Copywriter
Bee Reynolds
JWT
Copywriter
Kathryn Leo
JWT
Digital Producer
Nicky Maser
JWTWO
Producer
Angela Buck
JWT
Broadcast Producer
Lauren Eberhardt
JWT
Print Producer
Sara Clark
JWT
Art Producer

Hirdetés







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta