Kampány címe: You got 30 minutes
Ügyfél: Domino's Pizza
Termék: Domino's Pizza
Kampány készítője: CRISPIN PORTER + BOGUSKY Boulder, USA
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Titanium & Integrated Lions, Bronz helyezés, 2009
Kampány:
Az amerikai pizzázó, a Domino’ Pizza a nagyon rövid kiszállítási idejéről vált híressé. 12 évvel ezelőtt megreformálta a piacot, és 30 perces kiszállítási időt ígért minden egyes rendeléshez. Mára már mindenki hasonlót kínál, és a Domino’ kezdett elveszni a sok pizzéria között. Így szükségük volt egy nagyon ütős kampányra: mivel eddig is 30 perc alatt szállítottak házhoz, így a kampány szlogenje a következő lett: „Kaptál 30 percet”. Úgy állították be a pizza megérkezéséig eltelt időt, mint valami ajándékot.
Hivatalos honlap: http://www.dominos.com
Eredmény:
A kampány sikeresen indult, bloggerek írták meg élményeiket a Domino’s-zal kapcsolatban. A Domino’s honlapja 11 millió látogatót generált a kampány alatt, és az oldalon mindenki nyomon követhette, hogy hol tart a pizzája, és ezen alkalmazás előtt a felhasználók átlagosan 2 perc 40 másodpercet töltöttek el. A kampány szlogenje önmagában több millió dollárnyi média megjelenést generált.
Megoldás:
A kampány során alkalmaztak tv és rádió reklámokat, amiben azt mutatták be, hogy egy vásárló mi mindent tud kezdeni a 30 percével, amit a Domino’s-tól kapott. Ezen felül megújult a pizzériázó honlapja is, új bannereket helyeztek el rajta, aminek segítségével egyenesen rendelni lehet, illetve készítettek egy pizza figyelőt is, ami folyamatosan jelzi a vásárlónak, hogy hol tart a rendelése.