Kampány címe: Diesel XXX SFW
Ügyfél: Diesel
Márka: Diesel XXX
Ügynökség: the:viral:factory London, Egyesült Királyság
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009 (Nevezési kategória: vírusreklám)
A kampány leírása:
Gyakran tiltakoznak amiatt, hogy ne szóljon minden nagy vírusfilm a szexről, de olykor egy brief szinte könyörög érte, ahogy ebben az esetben is történt. A szex beemelését a reklámokba nagyon óvatosan kell kezelni, mivel a nézőnek lefoglalják vele a figyelmét, és nem fog tudni visszaemlékezni a brandre. Csak abban az esetben praktikus használni, amikor a termék szorosan kapcsolódik ehhez a témához. Ebben a filmben a termék neve, a Diesel új kollekciója XXX névre hallgat, és jó megoldásnak tűnt az erotikus tartalom használata.
A film a Diesel 30. születésnapja alkalmából is készült, amely egyben meghívó is volt a világ több részére tervezett születésnapi bulikba, de mindezek mellett a Diesel komoly kötődését a zenéhez is hívatott bemutatni: music.diesel.com/
Diesel XXX SFW film:
Eredmény:
Az első héten a film több mint 4 milliós nézettséget produkált, ez a szám mára már elérte a 14 milliót is. A filmet több mint 25.000 pozitív kommenttel látták el, valamint a széleskörű nemzetközi sajtó is foglalkozott vele. A film a Cannes-i Reklámfesztiválon Cyber Lions Arany díjat kapott 2009-ben.
Kampány tervezői:
|