Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: For the Love of God
Ügyfél:
Rijksmuseum, Amszterdam
Termék:
Rijksmuseum
Ügynökség:
SKIPINTRO Amsterdam, Hollandia
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Nevezési kategória: weboldal és microsite)


 

Kampány:
Még soha egyetlen múzeumi kiállítás nem volt olyan provokatív, kihívó, mint Daniel Hirst „For The Love of God” munkája, aminek középpontjában díszített emberi koponyák állnak. A SKIPINTRO-nál úgy gondolták, hogy készítenek egy microsite-ot, amin keresztül a kiállítást látogatók elmondhatják véleményüket.

A megoldás lényege, hogy bemutassák, és bátorítsák az embereket a kiállításra. A múzeumban elhelyeztek egy kamerával felszerelt számítógépet, és a látogatók pedig elé állhattak, és elmondhatták gondolataikat Daniel Hirst művészetével kapcsolatban. A felvétel során az emberek mögött egy zöld háttér volt, aminek segítségével egy [szoftver]? automatikusan kivágta az emberek fejeit, és elhelyezte őket az oldalon.

 

A végeredmény, háttér nélküli, áttetsző fejek beszélnek egy fekete hátteren a microsite-on.
Idáig majdnem 500 ember mondta el véleményét, akik között szűrési lehetőségeink vannak: megtudhatjuk, hogy mennyi embernek tetszett a kiállítás, ezen belül mennyi férfinak és nőnek, és még sok egyéb feltételt szabhatunk.

Microsite:
http://www.fortheloveofgod.nl/
 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta