Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A kiállítás egy rendezvényforma, melynek témája különböző információkkal ellátott termékek, meghatározott tematika szerinti bemutatása, amely egy adott vásáron történik.
Jelentős piacbefolyásoló hatása van a vállalatok életében. 

 

Célja, hogy az adott területen tevékenykedő cégek bemutathassák termékeiket, [vállalkozás]?ukat. Megkülönböztetünk termék-, kommunikációs-, illetve tájékozódási célokat.

 

Termékcélok:

  • a vállalatok új termékeinek, illetve márkáinak bemutatása,
  • a termék vagy márka bevezetése a kiállítás helyszínének piacán,
  • ezen termékekkel kapcsolatos fejlesztések megismertetése.
     

Kommunikációs célok:

  • a vállalatok, vagy márkáinak, termékeinek arculatának bevezetése, vagy erősítése,
  • Kapcsolatfelvétel, kapcsolatépítés, kapcsolatápolás, kapcsolaterősítés a fogyasztókkal és a versenytársakkal egyaránt,
  • a jelenlét presztízs értékű, így a vállalat igazolhatja piaci helyzet, valamint a versenytársak között a megjelenés egyfajta erődemonstráció,
  • e három cél elsősorban [PR]?, illetve arculati funkció erősítésére szolgál.

Tájékozódási, kutatási célok:

A kiállítás egyedi, sajátos és komplex eszközrendszerrel rendelkezik, melyben a termékek vagy szolgáltatások megismertetése, valamint népszerűsítése az elsődleges szempont. Amennyiben egy cég megjelenik egy kiállításon, az várhatóan ismertség növekedést eredményez a vállalat számára, hisz a látogatók a kiállítás minden standjánál körülnéznek, illetve érdeklődnek, ezen felül a kiállítás az egyik legjobb versenytársfigyelő eszköz, továbbá például a nemzetközi kiállítás rendezvényeken a vállalkozások ingyenesen új piacokat találhatnak, új hazai és külföldi partnerekre tehetnek szert.

Mindez csak akkor jöhet létre, ha a kiállításon való részvétel a vállalat számára akadálymentesen alakul, de ehhez fontos előzetes lépésekre van szükség, precíz kiállítás-szervezésre.

 

Kiállítások csoportosítása:

  • vonzáskörzet szerint:
    • lokális
    • regionális
    • országos
    • nemzetközi
  • helye szerint:
  • időtartama szerint:
    • álló kiállítás
    • időszaki kiállítás
  • szakosodás szerint:
    • általános kiállítás
    • szakkiállítás
  • célcsoportok, látogatók szerint:
    • publikum kiállítás
    • szakkiállítás
    • szakmai kiállítás
  • témája szerint:
    • műtárgy kiállítás
    • árubemutató kiállítás
    • élőlények, természeti kincsek kiállítás
    • börze
    • hobbi kiállítás
    • helyi történeti kiállítás
    • emlékkiállítás
    • műszaki, természettudományi kiállítás
    • egyéb kiállítás

 

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta