Kampány: Sunradar (Nap radar)
Ügyfél: Heineken
Szolgáltatás: Wieckse, sör
Kampány készítője: 2009 Amsterdam, Hollandia
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Bronz helyezés, 2009 (Honlap és microsite)
Kampány indíttatása:
- Hollandiában nagyon gyakran változik az időjárás, az egyik pillanatban még süt a nap, a másikban már felhők állnak a napsugarak útjában
- A sörfogyasztók szerint a napsütötte teraszokon a legkellemesebb Wieckse sört inni
Megoldás:
A Wieckse sörteraszoknak kiépítettek egy rendszert, amely megmutatja a sörözni vágyóknak, hogy éppen hol süt a nap. Talán az érdeklődő kedvenc teraszán, vagy a kertben, esetleg az erkélyén.
Professzionális időjárásjelző berendezéseket tettek a Wieckse teraszok tetejére egész Hollandia területén. Ezek a berendezések valós időben mutatják, hogy éppen hol és milyen erősséggel süt a nap, ezen i[nformáció]?kat pedig egy egyedülálló hálózaton keresztül közvetítik az érdeklődők felé. [Website]?-on, bannereken vagy a mobil telefonon keresztül láthatja a közönség, hogy Hollandiában mely kinti sörözőket süti a nap és melyek vannak árnyékban, így nagyon egyszerűen dönthettek a sörözni vágyók, hogy hova is üljenek le egy kórsó mellé.
Sunradar weboldal: http://www.secretagency.nl/zonneradar/
Átfogó videó a Sunradar kampányról:
Kampány tervezői:
Név
|
Vállalat
|
Pozíció
|
Martijn Sengers
|
2009
|
Creative Director Interactive
|
Ramon Stalenhoef
|
2009
|
Ceative Director/Copywriter
|
Mischa Schreuder
|
2009
|
Creative Director Art
|
Bela Stamenkovits
|
2009
|
Executive Creative Director
|
Liat Azulay
|
2009
|
Art Director
|
Remko Posthuma
|
2009
|
Technology Director
|
Jeroen De Bakker
|
2009
|
Strategy Director
|
Tamar Nelwan
|
Animatics
|
Visualiser
|