Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A közvéleménykutatás azt vizsgálja, hogy egy adott termékhez, eseményhez milyen érzések, vélemények, attitűdök társulnak, illetve, hogy mennyire épült be a köztudatba, vagy kelt fel az érdeklődést az emberekben. Ez történhet több formában is, mint például fókuszcsoportos kutatás, mely bár nem terjed ki szélesebb tömegekre, de pontosabban fejezi ki a termék, vagy esemény iránti érzéseket, kérdőíves kutatás, ami számszerűsítve tükrözi az elvárásokat, érzéseket, és bár nem olyan mélyreható, nagyobb körben képes reprezentatív adatokat produkálni, valamint ritkábban akár mélyinterjú keretein belül is történhet. Gyakran ezeket a módszereket ötvözve, egymást kiegészítve születik meg a végleges eredmény.

A hatékony public relations számára nélkülözhetetlen a formális marketingkutatás.

 

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta