Személyes információk:
Máth András
Szakmai előmenetel:
Az ELTE szociológus diplomájának megszerzése után (1996) a GfK Hungária Piackutató Intézetben kezdte pályafutását. 1996-2000 között a médiakutatásokért felelős, amit az internet fejlődésével kiegészítettek az online médiapiacról készített kutatások. 2000-ben alapító ügyvezetője a NetSurvey Internetkutató vállalkozásnak, ahonnan 2001 szeptemberében távozott, hogy az Index.hu kutatási vezetőjeként dolgozzon tovább. Az Index.hu-val egészen 2003 szeptemberéig folytatódott az együttműködés, amely mellett számos egyéb kutatás tanácsadói/irányítói feladatait is ellátta. 2003 szeptembere óta a Ringier Kiadó kutatásait irányítja. 2004 óta az MLE Kutatási Bizottságának elnöke, 2006 óta a WAN (Nemzetközi Napilapszövetség) piaci információs hálózatának tagja, 2006 óta a FIPP (nemzetközi magazin kiadók szövetsége) kutatási bizottságának tagja. Megrendelő irányítója volt 2004-ben a nyomtatott sajtó kereskedelmi értékeit bemutató "Írás Megmarad" kutatásnak, 2006-ban az Unilever-[AC Nielsen]?-TNS media intelligence-Ringier Magyarország közös sajtóhatékonysági kutatását vezette. 2007 januárjában - Magyarországon először - elkészítette a magyar médiapiac kilátásait taglaló "Magyar Médiapiac 2007" tanulmányát.
Kapcsolódó információ: