Tevékenység:
A [Kantar Media]? (korábbi nevén TNS media intelligence illetve Mediagnozis) 1991 óta figyeli a klasszikus és [új médiá]?ban megjelenő hirdetéseket. [Reklámköltés]?i adatok, a hirdetésekről készült másolatok és az egyes reklámok megjelenésével kapcsolatos információk kérhetőek le. Jelenleg 18 televíziócsatorna, közel 300 újság és 11 rádióadó hirdetéseit méri, a közterületi, moziforgalmazó, indoor és internetes cégek adatait önbevallásos alapon rögzíti. Szolgáltatások segítségével a reklám- és médiaügynökségek, a médiumok, a hirdetők és a tanácsadó cégek elemzéseket készíthetnek egy adott időszak vagy piaci szegmens kommunikációjáról, a versenytársak médiastratégiájáról, egy-egy kampányról, a kreatív tendenciákról. Az adatok támpontot nyújtanak a [kommunikációs stratégia]? és a kreatív koncepció kidolgozásához, új hirdetési partnerek felkutatásához.
Egyéb adatok:
Tel.: 302-1712 vagy 302-4282
Karady Mariann
E-mail: mariann.karady@kantarmedia.com