Bezár [x]
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

 

Az NRC Piackutató Kft.1999-ben alakult. Az online kutatásokra szakosodott cég ma is piacvezetőnek számít a hazai internetes kutatások területén. Az online tevékenységek mellett a piackutatás hagyományos módszerei is megtalálhatóak a portfóliójában; Piacfeltárás, termék-, imázs- és koncepciótesztek, próbavásárlások, fókuszcsoportos interjú és mélyinterjús technikák.


Tevékenység:

 

Termékei:
 
Visitor Media Research – online médiapiaci, 14-69 éves internetezőkre reprezentatív kutatás
VMR.kids – a gyerekek internetezési és szabadidőeltöltési szokásait vizsgáló kutatás
VMR.cool – 15-25 évesek netezési, tájékozódási és fogyasztási szokásait vizsgáló felmérés
VMR.women – a nőket, tájékozódási, informálódási, fogyasztási szokásait elemző kutatás
VMR.silver – 49 év felettieket kérdező felmérés
VMR.ecovállalati döntéshozók és a döntéseket befolyásoló szakemberek véleményének, információszerzési szokásaiknak a megismerését célzó kutatás
 
E-Commerce Trend Report – Magyarország legátfogóbb [e-kereskedelem]? elemzése. Egyedülálló módon térképezi fel a teljes piacot, az értékesítési oldal helyzetét és dilemmáit, valamint a [vásárlási szokások]?at, attitűdöket.
 
InterBus kutatás – A 15-69 éves hazai lakosságra reprezentatív InterBus kutatás a hazai internet penetráció alakulásáról, az internetezők és a nem internetezők jellemzőiről, valamint az internet használat (és nem használat) motivációiról szolgáltat információt.
 
Mirror ügyfélelégedettség kutatások – A Megyer Consulting és az NRC Piackutató által kidolgozott módszer ideális megoldás a kiterjedt ügyfélkörrel rendelkező vállalatok számára. A cég kapcsolatainak részletes vizsgálatával átfogó képet nyújt a megrendelők számára az egyes területek munkájáról, felfedi a kritikus pontokat, és hozzájárul a folyamatok optimalizálásához.
 
tarGet now! célcsoportkutatás – Gyors célcsoportkutatások elvégzésére kifejlesztett kutatási megoldás. A szolgáltatás tartalma; a Megbízó által összeállított 10-15 kérdésből álló kérdőív, 100-300 fős minta, 1-3 napon belül rendelkezésre álló eredmények.
 

 



Egyéb adatok:

 

További kutatási megoldások: www.nrc.hu

Ingyenesen letölthető elemzések: www.nrc.hu/elemzesek

Feliratkozás a havi piackutatási hírlevélre: www.nrc.hu/hirlevel

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta