Céginformáció:
Az NRC Piackutató Kft.1999-ben alakult. Az online kutatásokra szakosodott cég ma is piacvezetőnek számít a hazai internetes kutatások területén. Az online tevékenységek mellett a piackutatás hagyományos módszerei is megtalálhatóak a portfóliójában; Piacfeltárás, termék-, imázs- és koncepciótesztek, próbavásárlások, fókuszcsoportos interjú és mélyinterjús technikák.
Tevékenység:
Termékei:
VMR.kids – a gyerekek internetezési és szabadidőeltöltési szokásait vizsgáló kutatás
VMR.cool – 15-25 évesek netezési, tájékozódási és fogyasztási szokásait vizsgáló felmérés
VMR.women – a nőket, tájékozódási, informálódási, fogyasztási szokásait elemző kutatás
VMR.silver – 49 év felettieket kérdező felmérés
VMR.eco – vállalati döntéshozók és a döntéseket befolyásoló szakemberek véleményének, információszerzési szokásaiknak a megismerését célzó kutatás
E-Commerce Trend Report – Magyarország legátfogóbb [e-kereskedelem]? elemzése. Egyedülálló módon térképezi fel a teljes piacot, az értékesítési oldal helyzetét és dilemmáit, valamint a [vásárlási szokások]?at, attitűdöket.
InterBus kutatás – A 15-69 éves hazai lakosságra reprezentatív InterBus kutatás a hazai internet penetráció alakulásáról, az internetezők és a nem internetezők jellemzőiről, valamint az internet használat (és nem használat) motivációiról szolgáltat információt.
Mirror ügyfélelégedettség kutatások – A Megyer Consulting és az NRC Piackutató által kidolgozott módszer ideális megoldás a kiterjedt ügyfélkörrel rendelkező vállalatok számára. A cég kapcsolatainak részletes vizsgálatával átfogó képet nyújt a megrendelők számára az egyes területek munkájáról, felfedi a kritikus pontokat, és hozzájárul a folyamatok optimalizálásához.
tarGet now! célcsoportkutatás – Gyors célcsoportkutatások elvégzésére kifejlesztett kutatási megoldás. A szolgáltatás tartalma; a Megbízó által összeállított 10-15 kérdésből álló kérdőív, 100-300 fős minta, 1-3 napon belül rendelkezésre álló eredmények.
Egyéb adatok:
További kutatási megoldások: www.nrc.hu
Ingyenesen letölthető elemzések: www.nrc.hu/elemzesek
Feliratkozás a havi piackutatási hírlevélre: www.nrc.hu/hirlevel