Bezár [x]
Már 2516 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány: Cam with me
Ügyfél: Sony Marketing (Japán)
Szolgáltatás: Digitális videókamera
Kampány készítője: HAKUHODO Tokyo, Japán
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Honlap és microsite)
 

  


Mindannyian tudjuk, hogy a japánok oda vannak a kamerákért, a gyártók minden hónapban valami újítást dobnak piacra. A japán turisták is mind legalább egy kamerával a kezükben mozognak szerte a világban.


A Sony-nál (Japán elsőszámú videókamera gyártója) feltérképezték, hogy kik és milyen célra készítenek saját felvételeket, így jött az eredmény, hogy általában a speciális helyzetekre jellemző a leginkább, mint amilyen egy kirándulás, születésnap, esküvő, iskolai események lehetnek. Már 2007-ben előálltak egy szlogennel: „Minden nap különleges nap”.


A 2008 decemberében indult az új kampány Japánban, Cam With Me címmel, amely mély érzelmeket váltott ki az emberekből. 2009 januárjára nagyon pozitív visszajelzések érkeztek a bloggerektől, felhasználóktól és mindenkitől, aki találkozott már vele.
A Cam With Me kampány egy folytatása a 2007-es szlogennek, ám mélyen épít az érzelmekre. Az internetre tervezték, hogy interaktivitásánál fogva mindenkit megszólítson, és a felhasználók pedig személyes élményeiket is megoszthassák.


A tartalom egy játszó kisbabával indul, akit szép lassan látunk felnőni, eléri az iskoláskort, a tiniből egy gyönyörű fiatal lány kerekedik, végül megházasodik, és visszatér a szülői házba kisgyermekével. Mindez egy olyan filmet alkot, ami erős érzelmeket vált ki a szülőkből, és ezáltal szólítják meg őket, hogy tessék a gyermek életének minden lépését megörökíteni, hogy az emlékek pedig örökké élhessenek, hiszen nagyon hamar felnőnek.


A technikai megvalósítás során egy érdekes megoldást választottak. A kampány számára készült microsite-ot bárki egy widget-ként importálhatja a saját weboldalára, blogjára, és ott ugyanolyan érzetet kelt, mintha a micorsite-ot látnák. A felhasználók pedig saját kisfilmjüket készíthetik el, és oszthatják meg a nagyvilággal.


A kampány ideje alatt több ezer blogger tudta bemutatni az oldalt, és több mint 3.000.000 virtuális felvételt készítettek a felhasználók.

 

Hivatalos weboldal:

http://www.602.jp/portfolio/camwithme_en/
 

Widget:

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta