Termékmenedzser (product manager) pozícióban dolgozó munkatárs a vállalatok marketing részlegén tevékenykedik, munkáját a [marketing aszisztens]?ek segítik.
Feladatkör:
- termékpozícionálás,
- javaslattétel a termékek árának meghatározására,
- a kommunikációs és áru kihelyezési terv kialakításában való részvéte,
- üzletági termékportfólió kezelése, készlet elemzése,
- a termékek promóciójának kidolgozása és megvalósítása,
- új termékek számára marketing stratégia kidolgozása,
- értékesítési tervek kidolgozása,
- árbevételi előrejelzések, valamint havi kimutatások készítése,
- marketing kampányok és akciók megtervezése, kivitelezése,
- üzleti partnerekkel való kapcsolattartás, együttműködés, e partnerek képzése, ösztönzése,
- a termékportfólió fejlesztésével kapcsolatos új lehetőségek meghatározása a piackutatási és versenytárselemzési adatok, valamint a fogyasztói visszajelzések alapján.