Kampány: The Eco Dance
Ügyfél: ICA
Termék: Áruházlánc
Kampány készítője: KING SOLUTIONS Stockholm, Svédország
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009
Kampány:
Ica Skandinávia vezető élelmiszerbolt hálózata. Díjnyertes reklámkampányuk egy sit-com jellegű filmsorozat a boltról, amelyet Svédországban és Norvégiában játszanak. A saját ökológiai szlogenjük bevezetésére - „I love eco” – egy briliáns ötlettel állt elő az egyik szereplő, Marcus, mégpedig hogy készítsenek egy ökotáncot, ami egy művészi, lassú tánc, modern zenére. A koreográfiának és Marcusnak köszönhetően egy egész mulatságos alakítás lett a végeredmény.
Megoldás:
Egy alkalmazást hoztak létre, amelyet elhelyeztek egy microsite-on. Első körben láthattuk Marcust táncolni, majd mi is feltölthettük a saját arcképeinket, amit az alkalmazás Marcus arcára tett rá, és újból, most már a mi arcunkkal táncolt. Az így elkészült mókás videót megoszthattuk barátainkkal is.
Eredmények:
Norvégia lakosságának több mint 10%-a látogatta meg a kampány honlapját már az első hónapban, 300 ezer tánc készült, 50 ezer tánc lett megosztva. 2,000 norvég blog tárgyalta a kampányt, készült egy kisfilm is, amit a [Youtube]?-on osztottak meg, és már az első hetekben 100 ezer látogatója volt.
Hivatalos weboldal:
http://www.theecodance.com/