Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


ubiquity: "Egy nyár végi napon, amikor az ügynökségünk egyik [FMCG]?-ügyfelénél prezentálva a médiastratégia és a [márkaismertség]? kérdéseit boncolgattuk a marketingesekkel, hirtelen feldúltan, kezében papírt lobogtatva rontott be a tárgyalóba a divízió vezetője. Nem tartott sokáig, hogy megtudjuk, mi  a nagy izgalom oka. Az általam oly nagyra becsült úriember a papírlapot az asztal közepére hajította, és levegő után kapkodva próbálta megosztani velünk a döbbenetes hírt, miszerint a T-mobile márkaismertsége alig három hónap alatt az egekbe szökött - szemben azzal, hogy mi (mármint ügyfelünk és mi mint médiaügynökség) évekig dolgoztunk hasonló eredményért. Aztán az illető egyik pillanatról a másikra elcsöndesült, elmosolyodott, majd a T-mobile marketingbüdzséjének tippelgetésével és a szám egyre feljebb strófolt becslésével próbálta magát megnyugtatnia; sikerrel. Aztán ahogyan jött, olyan hirtelen is távozott. - P.A.

 

A magyarra nehezen lefordítható ubiquity elnevezésű médiastratégia közismert, de viszonylag ritkán alkalmazott módszer. Mindenütt ott lenni a hirdetésünkkel - még ha ezt nem is szó szerint kell érteni, ugyanis elég költésges mulatság. Vannak azonban marketinghelyzetek (nagy események: termékbevezetések, -újrabevezetések), amelyekben evidens e stratégia alkalmazása, persze csak akkor, ha a szükséges médiabüdzsé is rendelkezésre áll.

 

A T-mobile 2004. évi márkaváltása kiváló alkalom arra, hogy ezt a stratégiai műfajt alaposan szemügyre vegyük: hogyan történt, hogy egy közismert márka, a Westel helyett rekordidő (körülbelük két hónap) alatt egy teljesen új márka, a T-Mobile, amely 65%-os spontán  márkaismertséggel rendelkezett a kampány kezdetétől számított nyolcadik hét végére."

 

Incze Kinga - Pénzes Anna: A reklám helye 2.0, http://www.areklamhelye.hu/








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta