Ambient Média tagozat: A Magyar Reklámszövetség egyik legújabb tagozata, melynek célja az ambient médiumok széleskörű megismertetése és elfogadtatása a piaccal, szakmai érdekképviselet nyújtása hazai és nemzetközi fórumokon, illetve folyamatos kommunikáció a szakmai szervezetekkel, reklámügynökségekkel, [médiavásárló]?kkal, szaksajtóval.
A tagozat összefogja azokat a magyarországi reklámpiacon tevékenykedő médiatulajdonosokat, melyek ambient médiafelületekkel rendelkeznek. A tagozat alapítói is ezen a területen tevékenykednek: Baráth Károly (Quad Light Média), Bakk Attila (PIXMAN nomadic media) és Koren Zoltán (PromoGroup Hungary).
A tagozat egyik legfőbb célja, hogy az ambient reklámeszközök széleskörű megismertetése révén elmozdítsa az egysíkú médiavásárlási szokásokat az alternatív eszközök irányába. Meghatározó feladatának tartja, hogy az alternatív eszközöket is alkalmazó kampányokról készült hatástanulmányokat, tapasztalatokat publikálja a szakma felé, ezzel is elősegítve az ambient médiumok előnyeinek megismertetését.
A tagozat képviseli a szegmenst szakmai konferenciákon, kiállításokon, tagjainak érdekképviseletet és érdekvédelmet nyújt. Céljai közt szerepel, hogy elősegítse az ambient média mérhetővé és tervezhetővé tételét, kutatócégekkel való együttműködése során segítse a hatékonysági mérések és módszereinek kidolgozását.