Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Business-to-business kommunikáció: olyan információközlés és kapcsolattartás, amelyet a hirdető nem fogyasztóival (B2C), hanem üzletfeleivel folytat. Sokkal inkább jellemző itt a többirányúság (a visszacsatolás, a párbeszéd), mint a fogyasztóknak szóló marketingkommunikációs üzenetek esetében. A B2B kommunikáció eszköztárában is eltér kissé a B2C-től, mivel jellegéhez, tartalmához és stílusához általában hatékonyabban illeszthetőek az olyan direkt csatornák, mint a címzett postai és elektronikus küldemények, az internetes (intranetes) felületek, a telemarketing, a sajtókapcsolatok, és az alkalomteremtés a személyes találkozásra (event marketing, tárgyalás-előkészítés).

 

A B2B kommunikációs tevékenység tartalmát és formáját is nagyban befolyásolja, hogy első ajánlattételre vagy korábbi kapcsolatok ápolására, illetve újraélesztésére irányul.

Bármi is legyen B2B kampányunk célja, számos nehézségbe ütközhetünk, de amennyiben a megfelelő b2b marketing eszközöket használjuk, gyorsan lekörözhetjük versenytársainkat.

Ha kifejezetten Facebookon szeretnénk ügyfeleinket megszerezni, az sem lehetetlen, sokak állításával ellentétben vannak működő b2b értékesítési technikák a Facebookon is.

"Két rövidítés, B2B = Business to Business: 'üzlettől üzletig', B2C = Business to Consumer: 'üzlettől vásárlóig'. Az üzlettől üzletig vagy üzletek közötti kereskedelem (B2B) termékek, szolgáltatások, információ vagy pénz üzletek közötti cseréjét jelenti. Az üzlettől a vásárlóig terjedő (B2C) kereskedelmen pedig a termékeknek, illetve a szolgáltatásoknak az üzlet és a fogyasztó közötti kereskedelmét értjük. A két jellegzetesen amerikai angol mozaikszó betűkből és számból álló kombináció, ahol a rövidítések közepén lévő 2 szám az angol nyelvben a to '-hoz, -hez, -höz' jelentésű elöljáróval való kiejtésbeli hasonlóság miatt szerepel, hiszen így rövidebben, gyorsabban lehet leírni ezt a rövidítést. A két szakkifejezés - főleg az e-kereskedelem terjedése miatt - egyre inkább közhasználatba kerül. Ezeknek a mozaikszavaknak a feloldása is angolul történik nálunk: magyar szövegkörnyezetben is business to business, illetve business to consumer formában használatos."

 

A B2B keresőoptimalizálás

 

Bódi Zoltán, Magyar Rádió Online
www.radio.hu








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta