Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés

Ajánló

Neo Interactive

 

Nevéhez fűződik az első ügynökségi Google fiók létrehozása és keresőkampány futtatása (2002-ben), az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social média marketing kampány (Vatera Vera).

 

A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító Mammutmail.com oldalt, illetve a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Patikapédia, Energiapédia, Vinopédia, Biciklopédia stb.).

 

 


Médiapédia szócikk találomra

digitális eladáshelyi reklámeszköz

 

A hagyományos eladáshelyi reklámeszközök mellett megjelentek a modernizált, mechanikusan működő reklámok is. Már nemcsak a hétköznapi, jól bevált hagyományos display-ekkel, attrapokkal és polccsíkokkal találkozhatunk. Mára a technika is becsempészte magát az eladótérbe, ahogyan annak idején maga a reklám.

Megjelentek a digitális plakátok, az eladótéri LCD reklámtáblák, falra szerelhető digitális reklámtáblák, műanyag táblák.

 

Ezek számos előnnyel rendelkeznek a „régi” hagyományos reklámeszközökhöz képest:

 

Digitális plakátok:

 

  • minimum 20-30%-kal növeli a bevételt,
  • Valós idejű reklám és információ egyszerre,
  • Korlátlan mennyiségű multimédiás tartalom megjelenítése,
  • A vásárlás helyét célozza meg, látogatóknak a legfontosabb helyen és időben ad információt,
  • A potenciális vevőre koncentrál - nem az agresszív, hanem az "intelligens" marketinget képviseli-,
  • A reklámcsere könnyű, nem igényel nyomtatást
  • Gyönyörű színvilág megjelenítésére képesek
  • Betűk és képek mellett már hanghatást is tudnak nyújtani
  • Reklámfilm segítségével jelenik meg a termék
  • Nagyobb emlékezeti hatással bírnak.
  • Korlátlan számú reklámot, fényképet, reklámfeliratot,  leírást, bemutató filmet, slide-showt, prezentációt stb. tud folyamatosan lejátszani, akár 24 órán keresztül.
  • Figyelemfelkeltő: az egymást dinamikusan váltó fotók és filmek, videó effektek állandó mozgása a folyamatosan változó reklám odavonzza a járókelők figyelmét, felkelti az érdeklődést.
  • Optimális a helykihasználása, egy plakát helyén, akár 100-200 fotó, ajánlat vagy 30 percnyi mozgóképi anyag is folyamatosan bemutatható.

Eladótéri LCD reklámtáblák:

Digitális LCD kijelzős, eladótérbe helyezhető plakátok/reklámtáblák úgy lettek kialakítva, hogy az ellenálljanak mindenféle természeti, illetve egyéb károsító tényezőnek. Tökéletesen alkalmasak kirakatokba, boltok polcaira, várótermekbe, ahol sok ember találkozhat reklámokkal. Kedvenc képeinket könnyedén lejátszhatjuk, akár zenei aláfestéssel is.
Ezeket kirakatokban, üzlethelységekben, várókban, intézményekben, éttermekben stb. érdemes elhelyezni.

 

Álló LCD reklámtáblák:

Talpas - megállító - reklámtáblák igen hatékonyan tudják szolgálni az eladást. Nagy mérete, és LCD kijelzőjének köszönhetően kellő figyelmet ébreszt a nézelődőkben, várakozók között.

 
Falra szerelhető digitális reklámtáblák:

Falra szerelhető, akasztható digitális plakátok rendkívül hatékonyak. Keskeny kialakításuknak köszönhetően kis helyet foglalnak el. Tökéletesen alkalmasak kirakatokba, előterekbe, boltok bejáratához.

 

QR kód

Terméken, matricán, display-en stb.

 

„Hagyományos” kontra modern reklámeszközök sajátosságai:

Az egyértelműen megállapítható, hogy mind a kettő módszernek közös céljaik vannak:

-          növelni az értékesítést

-          növelni a bizalmat

-          növelni a hűséget

-          terméket, szolgáltatást értékesíteni

-          emlékeztetni

-          felhívni a figyelmet a bemutatandó árura.

 

Azonban a kivitelezés módja különbözik.

Míg a hagyományos reklámeszközök a régi, jól bevált lehetőségeket használják fel, mint a fényképek, matricák használata, addig a modern eszközök már a digitális világ adta lehetőségeket.

 

A hagyományos eszközök tulajdonságai:

- jól megszerkesztett

- jól megkomponált

- egyfajta rendezettséget sugalltak

- változatos és élénk színeket használ

- felveszi az adott termék alakját

- általában papírból, kartonból, műanyagból, fémből készülnek.

- nyomdai eljárással

- színek, betűk, képek megjelenítésére képesek.

 

Ezeket az eszközöket megfigyelve a kihelyezett környezetükben már nem biztos, hogy vonzónak, esztétikusnak véljük őket. Lehetséges, hogy önmagukban jobban megállják a helyüket, mint kihelyezett környezetükben.

 

A modern eszközök tulajdonságai:

- változatosabbak

- egyszerűbb cseréjük

- nagyobb összhatás elérésére képesek

- képek és betűk mellett hangok, mozgó képek megjelenítésére is alkalmasak

- kihasználják a digitális világ adta lehetőségeket

- színesebb, mozgalmasabb reklámok megjelenítésére képesek.

 

Ezek az eszközök sokkal hatásosabbak és eredményesebbek az eladótérben, hiszen a hang segítségével jobban magukra tudják hívni a figyelmet. Sokkal csalogatóbbak a vevők számára. Segítségükkel több érvet, információt tudnak megjeleníteni, hiszen a sok információ egy hagyományos reklámeszközt unalmassá tesz. De ezt egy reklámfilm bemutatása kiküszöböli.

 

Nagyon fontos, hogy ezek az eszközök miként vannak elhelyezve az üzleteken belül. Míg a hagyományos eszközök kitétele viszonylag egyszerű, addig a modern technológia kihelyezése már bonyolult. Fokozottabb odafigyelést igényel, hogy az üzleten belül milyen környezetben helyezzük el.

A hagyományos reklámok általában a termék közelében vannak elhelyezve. Rendszerint közvetlenül a termék előtt lógnak a polcra erősített, térben kiemelkedő kis nyomtatványok (wobbler), vagy a termék felett a mennyezetről lelógó hirdetések. Így egyből a termékhez vezetik a vásárlót. A polccsíkok is közvetlenül a termékek előtt helyezkednek el.

 

A modern új eszközöknek rendkívül sok előnyük mellett hátrányuk is van. Ezeket igen nehéz beilleszteni kihelyezett környezetükbe. Sajnos nem lehetséges, hogy közvetlenül a termékek mellett helyezzük el őket, hiszen nagyobbak, mint egy wobbler, és mert áramforrás szükséges üzemeltetésükhöz. Rendszerint ezek az eszközök nem formatervezettek, és ezért sokszor rombolják az üzlet megjelenését.

Új oldalak listája:

Toók László Flórián
Toók László Flórián (Debrecen, 1994. szeptember 3. –) magyar újságíró, szerkesztő-riporter.Toók László Flórián hosszú évek óta újságíróként tevékenykedik mind a debreceni, mind pedig ...
2023-06-19 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Kovács Zsigmond
Kovács Zsigmond autós-motoros újságíró, szerkesztő, járműipari szakfordító és szövegíró. Született 1980. ...
2022-10-06 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Contented Marketing Ügynökség
A CONTENTED Marketing Ügynökséget - eredetileg Cliffchains Kft. néven a tulajdonosok által létrehozott Cliffchains designer nyakláncmárka ...
2022-02-21 | témakör: Marketing | további részletek »»»
Herz Kreáció
Herz Kreáció online marketing ügynökség A Herz Kreáció egy német vezetőséggel működő fiatal, kreatív csapat. "Célunk, hogy ...
2021-05-31 | témakör: Marketing | további részletek »»»
onBRANDS
A www.onbrands.hu egy márka hírportál. Márkás hírek, információk, érdekességek, emberek, interjúk.Márkák ...
2021-05-26 | témakör: Brandek | további részletek »»»
Média ÁSZ
Magyarország közel 4000 médiumának adatai Megjelent: 1992-ben Jelenleg: 57. kiadás: 2020. november Megjelenik minden évben májusban és novemberben! Tartalma: Lapok (napi, heti, havi, időszaki) ...
2021-02-15 | témakör: Média | további részletek »»»
360 marketing ügynökség
A 360 Marketing ügynökség kreatív megoldásokkal és online marketing eszközökkel segíti azokat a cégeket akik piacvezetők akarnak lenni. Az ...
2020-11-23 | témakör: Cégek | további részletek »»»
Felirati
A Felirati egy 2020 augusztusában elindult hírgyűjtő, amely a felirati.com címen érhető el. Impresszuma szerint a fő tervezési szempont a végtelen egyszerűség és a kis képernyőn való ...
2020-09-21 | témakör: Média | további részletek »»»
Pavláth Zita
Pavláth Zita a Neo Interactive operatív vezetője.Több mint 20 éve van jelen a kommunikációs szakmában, ebből 6 évet töltött el integrált ...
2020-05-30 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Molnár Bálint dr.
Kommunikációs szakember, 2019-ben a Design Terminal innovációs ügynökség kommunikációs vezetője, 2020 tavaszától a Műegyetem Rektori ...
2020-01-27 | témakör: Személyek | további részletek »»»

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta