Ajánló
Nevéhez fűződik az első ügynökségi Google fiók létrehozása és keresőkampány futtatása (2002-ben), az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social média marketing kampány (Vatera Vera).
A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító Mammutmail.com oldalt, illetve a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Patikapédia, Energiapédia, Vinopédia, Biciklopédia stb.).
Kádas Rita
Magyar Posta, direkt marketing centrum vezető

1998 óta dolgozik a Magyar Postánál, ahol pályafutását területi menedzserként kezdte. Később termékmenedzseléssel és üzletfejlesztéssel foglalkozott. 2004 óta vezeti a Direkt Marketing Centrumot, mely 2006-tól Posta Direkt márkanév alatt működik.
A Posta Direkt feladata a kommunikációs piac speciális ügyféligényeinek megfogalmazása és az üzletfejlesztés megvalósításának koordinációja valamint a meglévő szolgáltatás-portfolió értékesítése.
www.posta.hu