Személyes információk:
Fischer András (43)
Szakmai előmenetel:
Tanulmányok
1992-1994 Részvétel a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem és a London Business School közös MBA posztgraduális kurzusán
1991 Részvétel a British Council által szervezett „Pénzügyek, befektetések és bankári tevékenység” címû speciális kurzuson, Londonban
1990 Részvétel a "Marketing stratégia a vállalati menedzsmentben" kurzuson Budapesten, a Nemzetközi Menedzser Központban
1990 Részvétel a Euromoney Finance Institute által szervezett „Bankok közötti marketing” címû speciális kurzuson, Londonban
1984-1988 Külkereskedelmi Fõiskola, külkereskedelmi áruforgalmi kar
Szakmai pályafutás
2007. október 1. - 2009. szeptember 4.: az önállósult Origo Zrt. vezérigazgatója
2006. október 5. - 2007. október 1.: a T-Online tartalomszolgáltatási igazgatója
2004. december - 2006. október: Magyar Televízió üzlet- és termékfejlesztési igazgató
2001. január 9 - 2004. december: Danubius Kereskedõház Rt. (Danubius és Roxy Rádió) vezérigazgató, majd elnök-vezérigazgató
1997. december 1 - 2001. január 8: Országos Kereskedelmi Rádió Rt. (Danubius Rádió), [kereskedelmi és marketing igazgató]?
1996-1997 Figyelõ Rt. hirdetési és marketing igazgató
1995-1996 PressConsult Média és Marketing Tanácsadó Kft. Senior Partner
1993-1995 Népszabadság Rt., hirdetési igazgató, a Primus Népszabadság Média- képviseleti Kft. Ügyvezetõ igazgatója, Népszabadság Rt. Mb. marketing igazgató
1988-1993 Magyar Hitel Bank Rt. (késõbbi ABN-Amro (Magyar) Bank Rt.), marketing tanácsadó, az elnök-vezérigazgató és az általános vezérigazgató-helyettes tanácsadója, a Marketing Fõosztály alapító vezetõje
1985-1988 Ferunion Külkereskedelmi Vállalat export-import üzletkötõ
1982-1985 Transelektro Külkereskedelmi Vállalat export bonyolító és üzletkötõ
Egyéb megbizatások
2008. szeptember 3-tól tagja a Makedonski Telekom és a T-Mobile Macedonia igazgatóságának
2008. február 6-tól ismét tagja a Danubius Kereskedőház Vagyonkezelő Zrt. igazgatóságának
Tudományos tevékenység, szakmai jelenlét
2008- a Média Unió elnökségi tagja
2004- a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja
2002-2005. A Televíziók és Rádiók Országos Reklám Tanácsa (TORTA) alelnöke
1996- A Magyar Marketing Szövetség oklevéllel elismert marketing szakértõje (stratégia és kommunikáció)
1990-1998 A Magyar Marketing Szövetség alapító elnökségi tagja
A Reklám Világszövetség (IAA) és az IAA Magyar Szekciójának tagja
Kapcsolódó információ: