Személyes információk:
Fülöp Tamás
Szakmai előmenetel:
A [TV2]? 2003-ban hozta létre Üzlefejlesztési Osztályát, melynek a kezdetek óta Fülöp Tamás az igazgatója. Ebben a minőségében a szponzorációs, a TV shop, a royalty és az eseménymarketing üzletágakkal kapcsolatos értékesítési tevékenységért felel. Az Üzletfejlesztési Osztály igazgatójának munkája 2006-ban egy új területtel, a Digitális Médiával bővült. Ez az üzletág a technológiai fejlődés, a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket – az internetet, a telco alkalmazásokat, a teletextet – egyesíti a TV2 egyéb integrált kommunikációs megoldásaival, létrehozva így egy minden korábbinál hatékonyabb médiamixet. Fülöp Tamás jó néhány éves tapasztalattal rendelkezik a tévés piacon, hiszen korábban a [Viva]? Televíziónál volt [kereskedelmi igazgató]?, illetve az RTL Klubnál dolgozott szponzorációs menedzserként. Vezető ismereteit a Pécsi Tudományegyetem személyügyi szervező karán alapozta meg, ezt követően a Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai karán szerzett marketing-szakközgazdász végzettséget. 2009. december 1-től a szakember az HBO Magyarország kereskedelmi és marketing igaztagtója, melynek keretében a vállalat bevételeiért és a márka kommunikációért felelős. 2010. junius 1-től az HBO Magyarország country managereként már a teljes magyarországi vállalat irányításáért felel.
2014. márciusától az SPI International regionalis vezetője, így felelôs a CEE régióban működő Filmbox televíziós csatornák működéséért és a vállalat csoport teljes szintű irányításáért.
Kapcsolódó információ: