Személyes információk:
A kezdő marketinges?
Még főiskolai hallgató volt, amikor negyedmagával elsőként csatlakozott a Coca-Cola Magyarország 2005-ben meghirdetett egyetemi programjára. Amely programba 4 nagy hazai egyetemről kerestek tehetséges, kreatív, sokoldalú, talpraesett, önálló, határozott fiatalokat, a cég márkáinak élményalapú népszerűsítésének megvalósítására, az egyetemi/főiskolai hallgatók körében. A feladat összetett volt, létre kellett hozni azt a stabil alapot, melynek segítségével a márkák bekerülhettek a hallgatók mindennapi életükbe, természetesen nem reklámízűen.
Attilának sikerült. A Szegedi Tudományegyetem diákjai többször találkozhattak az általa létrehozott rendezvényekkel, eseményekkel, szolgáltatásokkal. A rendezvények kitalálása és megvalósítása után gondoskodott a megfelelő [PR]? utómunkálatokon is. Így több szegedi egyetemi lap és partyfotó weboldal archívumában megtalálhatóak márkaépítő rendezvényei, promóció.
Majd túllépve az egyetemi program lehetőségeit, lelkesedésével, precizitásával és kiváló problémamegoldó képességével a Coca-Cola brand rendezvényeit is magasabb beosztásban vezethette. 2006-ban a Sziget fesztiválon bizonyított, majd 2007-ben az újonnan debütáló siófoki Coke Club márkamegjelenésekért felelős vezetője lett.
Jelenleg a Netaktív Kommunikációs Ügynökség ügyfélkapcsolati junior menedzsere, ahol olyan márkákon dolgozik, mint például a K&H Bank, a Coca-Cola, Procter & Gamble, Renault Hungária.
Az extra.
Tanulmányai zárásával megszűntek a Coca-Colához kapcsolódó feladatai, így a Coke Club szeptemberi lezárásával felszabadult munkaerővé vált.
Elsősorban nem az állásajánlatokat bújta, hanem kihasználva újonnan szerzett szakmáját, kreatív marketingeshez méltóan létrehozta saját márkáját: Fülöp Attilát.
Fülöp Attilát aki egyenlő egy frissen végzett, felszabadult kapacitással rendelkező, kezdő marketingessel.
Egy márkához kampány is dukál, így jött létre a "100% MANPOWER" szlogen, és a http://www.fulopattila.com weboldal. Illetve az az elsődleges felület, amelyen megmutatta magát. Ez pedig a lent látható plakát, amelynek kreatívja szerepelt Béres Szilárd, a Mediago elnökének előadásában a 2007 -es Reklámhét konferencián, illetve ugyanitt a plakát printelt változata is kifüggesztésre került.
Ám még a kampány széleskörű meghirdetése előtt (amelynek teljes koncepcióját maga állította össsze) felfedezte jelenlegi munkaadója, így a munkakeresés miatt létrehozott kampányra már nem lett szükség. Ennek ellenére 2008 tavaszán elterjeszti a 100% Manpowert, annak érdekében, hogy neve ne legyen ismeretlen a hazai reklámkörökben.
www.fulopattila.com