Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés

Ajánló

Neo Interactive

 

Nevéhez fűződik az első ügynökségi Google fiók létrehozása és keresőkampány futtatása (2002-ben), az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social média marketing kampány (Vatera Vera).

 

A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító Mammutmail.com oldalt, illetve a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Patikapédia, Energiapédia, Vinopédia, Biciklopédia stb.).

 

 


Médiapédia szócikk találomra

Children in trouble kampány (UK)

 

Kampány címe: Children in trouble
Ügyfél: Barnardo’s
Termék: Barnardo’s
Kampány készítője: BBH London, Egyesült Királyság
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009

 

 

Cél:
 

A Barnardo az Egyesült Királyság legnagyobb olyan jótékonysági szervezete, amely a legproblémásabb gyermekek mellett is kitart és nem adja fel. Ez a kampány azért készült, hogy bemutassa, hogy a Barnardo az Egyesült Királyság legnehezebben kezelhető gyermekeit is segíti, támogatja, hogy vitát fűtsön a társadalomban, és megmutassa, hogy a Barnardo még hisz abban, hogy a legtöbb problémás gyermekkel megéri foglalkozni. Szeretett volna rávilágítani arra, hogy ez nem csak az ő feladata, hanem mindannyiunké.

 

Megoldás:


Digitális filmek segítségével szerette volna felkérni a nézőket, hogy ismerkedjenek meg a gyerekekkel teljes képernyős HD hirdetéseken keresztül, melyek az interneten futottak, és óriási hatást gyakoroltak az online közösségre.

 

A kampány során két kisfilm készült, What we hear és Break the cycle címmel:

 

Kampány tervezői:

 

Név
Vállalat
Pozíció
Nick Gill
BBH
Creative Director
Dominic Goldman
BBH
Creative Director
Dominic Goldman
BBH
Art Director
Dominic Goldman
BBH
Copywriter
Victoria Baldacchino
BBH
Producer
Ellen Ch'ng
BBH
Producer
Nancy Hallam
Sonny
Producer
Jeff Labbé
Sonny
Director
Sonny
 
Production Company
Stopp
 
Production Company
Stopp
 
Flash Designer
Rich Orrick
 
Editor
Stuart Welch
 
Sound Design

 

 

Új oldalak listája:

Toók László Flórián
Toók László Flórián (Debrecen, 1994. szeptember 3. –) magyar újságíró, szerkesztő-riporter.Toók László Flórián hosszú évek óta újságíróként tevékenykedik mind a debreceni, mind pedig ...
2023-06-19 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Kovács Zsigmond
Kovács Zsigmond autós-motoros újságíró, szerkesztő, járműipari szakfordító és szövegíró. Született 1980. ...
2022-10-06 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Contented Marketing Ügynökség
A CONTENTED Marketing Ügynökséget - eredetileg Cliffchains Kft. néven a tulajdonosok által létrehozott Cliffchains designer nyakláncmárka ...
2022-02-21 | témakör: Marketing | további részletek »»»
Herz Kreáció
Herz Kreáció online marketing ügynökség A Herz Kreáció egy német vezetőséggel működő fiatal, kreatív csapat. "Célunk, hogy ...
2021-05-31 | témakör: Marketing | további részletek »»»
onBRANDS
A www.onbrands.hu egy márka hírportál. Márkás hírek, információk, érdekességek, emberek, interjúk.Márkák ...
2021-05-26 | témakör: Brandek | további részletek »»»
Média ÁSZ
Magyarország közel 4000 médiumának adatai Megjelent: 1992-ben Jelenleg: 57. kiadás: 2020. november Megjelenik minden évben májusban és novemberben! Tartalma: Lapok (napi, heti, havi, időszaki) ...
2021-02-15 | témakör: Média | további részletek »»»
360 marketing ügynökség
A 360 Marketing ügynökség kreatív megoldásokkal és online marketing eszközökkel segíti azokat a cégeket akik piacvezetők akarnak lenni. Az ...
2020-11-23 | témakör: Cégek | további részletek »»»
Felirati
A Felirati egy 2020 augusztusában elindult hírgyűjtő, amely a felirati.com címen érhető el. Impresszuma szerint a fő tervezési szempont a végtelen egyszerűség és a kis képernyőn való ...
2020-09-21 | témakör: Média | további részletek »»»
Pavláth Zita
Pavláth Zita a Neo Interactive operatív vezetője.Több mint 20 éve van jelen a kommunikációs szakmában, ebből 6 évet töltött el integrált ...
2020-05-30 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Molnár Bálint dr.
Kommunikációs szakember, 2019-ben a Design Terminal innovációs ügynökség kommunikációs vezetője, 2020 tavaszától a Műegyetem Rektori ...
2020-01-27 | témakör: Személyek | további részletek »»»

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta