Személyes információk:
Név: Kaiser Gábor
Foglalkozás: stratégiai igazgató, ReVISION GerillaMarketing
Szakmai előmenetel:
A ReVISION gerillamarketing ügynökség társalapítója, stratégiai igazgatója. Szakmai pályafutása során dolgozott már online újságíróként, szabadúszó webdesignerként, a hazai vezető szakmai szervezetnél, a Magyar Reklámszövetségnél, ill. a ReVISION felfutásával párhuzamosan a TBWA Budapest nemzetközi reklámügynökségnél. A ReVISON többek között olyan márkáknak és cégeknek készített már gerilla kampányokat, mint a Nike, az EMI zenekiadó, a Subway, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, az easyHotel, az AXN vagy az izgalmasan csengő Cocaine energia ital. Gábor szereti streetart-ot, a minimal techno-t és a száraz Martinit tonikkal.
Egyéb tudnivalók:
A 2010 őszén induló Gerillamarketing mesterkurzus előadója.