Céginformáció:
A Kutatópont, 2010 tavaszán kezdte meg működését önálló piackutató cégként a piackutatás és vélemény-kutatás területén mind a kvantitatív, mind pedig a kvalitatív módszerek alkalmazásával.
Az első három év eredményei a Kutatópont elmondása alapján:
- közel félmillió kitöltött kérdőív
- közel száz fókuszcsoportos interjú
- több száz elkészült tanulmány
- több tízezer oldalnyi elkészült tanulmány
- nyolc munkatárs
- több száz személyes kutatásban résztvevő kérdezőbiztos
A cég küldetése:
"A piackutatás nem csupán eladható termékek keresletének feltérképezésére, hanem éppúgy szolgáltatások, cégen belüli szervezeti problémák feltárására is szolgálhat. A versenyszféra gyakorlatilag összes szegmensében szükség lehet olyan, a háttérben meghúzódó tendenciák feltárására, problémák megoldására, melyeket az adott vállalat vagy termék forgalmazója belső szemmel nem érzékelhet. Úgy gondoljuk, a jó piackutató legfontosabb feladata olyan kérdések megfogalmazása, majd megválaszolása, melyek addig nem hangzottak el, ugyanakkor kulcsfontossággal bírnak az összetett piaci és társadalmi folyamatok megismeréséhez."
A Kutatópont a Piackutatók Magyarországi Szövetségének tagja.
Tevékenység:
Szolgáltatásaik:
- Kérdőíves kutatások (telefonos kutatás, személyes lekérdezés)
- Kvalitatív kutatások (fókuszcsoport, mélyinterjú)
- Kérdőíves kutatások (telefonos kutatás, személyes lekérdezés)
- Kvalitatív kutatások (fókuszcsoport, mélyinterjú)
Egyéb adatok:
Elérhetőségek:
Cím: H-1054 Budapest, Alkotmány utca 15/a
Tel.: +36-1-786-0121
Fax: +36-1-301-0823
E-mail: iroda@kutatopont.hu
Honlap: www.kutatopont.hu