Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Személyes információk:

Mark D. Pesce



Szakmai előmenetel:

Tanulmányok

1980 szeptember- 1982 június Egyetemi tanulmányok,Massachusetts Institute of Technology. Négy szemeszter után otthagytam az MIT-t, és az akkor növekvőben levő technológiai iparban kezdtem dolgozni.

 Mark D. Pesce

Szakmai szervezetek

  • VRML Konzorcium, Igazgatótanács 1998 - 2000
  • Los Angeles Virtual Reality felhasználói csoport

Oktatási és Tananyagfejlesztési Tapasztalatok

 

Átterveztem az egész AFTRS tananyagot, hogy tartalmazza a legfrissebb gyakorlati részeket az interaktív média témaköréből, DVD és Web produkciós módszerekkel, tervezési ismeretekkel és technológiákkal együtt. A tananyag 2004 elején lépett életbe a diplomás és MA kurzusok esetén. Felelős vagyok a kurzus és tananyagtervezésért, személyzeti feladatokért, fejlesztésért, a színhely és oktatással kapcsolatos tervezésekért.

Az oktatott anyagok többek között:

  • Bevezetés a digitális technológiákba
  • Digitális média produkció
  • A digitális dokumentumok készítése
  • Interaktív média cinematografereknek
  • Interaktív televízió
  • DVD dizájn & produkció
  • Digitális média terjesztés

2003 június – mostanáig
Senior Mentor, X|M|L, Sydney

A Cross-Media Lab egy kétévenként megrendezendő műhely/konferencia sorozat, ahol az new media szakértői az aktuális munkáikat mutatják be az ipar vezetői számára áttekintés és véleményformálás céljából. A cross-media filozófiája szerint egy adott projekt akkor lehet a legsikeresebb, ha kihasználja a “régi” és az “új” média közötti rezonanciákat. Az X|M|L célja, hogy segítse egy új, világklasszis média kreatív emberekből álló generáció létrejöttét Ausztráliában.

‘98 szeptember– 2000 június Az Interactive Media Program Vendégprofesszora és elnöke a Dél-kaliforniai Egyetem mozi-televízió karán. Feladatok: oktatás, tananyagtervezés, tézis szaktanácsadás, személyzeti feladatok, fejlesztés, a színhely és oktatással kapcsolatos tervezések.

Az oktatott anyagok többek között:

  • CTPR 541 (Interaktív média)
  • CNTV 499 (Interaktív média tudományok)
  • CNTV 499 (Interaktív televízió)
  • CTPR 551 (A Továbbfejlesztett Projekt előkészítése)
  • CTPR 590 (Független tanulmány a diplomához)
  • CTPR 584 (Továbbfejlesztett projekt a diplomához)

1997 január- 1998 június Kreátor, 3D Művészetek a san franciscói állami egyetemen, a Multimédia Tudományok program keretein belül. A program a diákoknak a 3D médiák létrehozásának minden aspektusát oktatja, hangsúlyt fektetve a Web technológiákra, mint pl. a VRML. Az alap tananyagot készítettem el, és meghatároztam a produkció, tervezés és technikai tananyagok magját. Az SFSU kollegáival együtt kerestünk és válaszottunk ki oktatókat.

1995 szeptember-1998 június
Oktató, San Francisco Állami Egyetem, Multimedia Studies Program, College of Extended Learning.

Oktatott tananyagok:

  • A VRML bevezetése
  • VRML intenzív kurzus
  • Térbeli (Spatial) Média bevezetése (Dr. William Martens-szel együtt)

1996 szeptember
Oktató, Kaliforniai Egyetem, Santa Cruz, Silicon Valley campus.

Oktatott tananyag:

  • A VRML bevezetése


Egyéb tudnivalók:


Publikációk

Könyvek és felezetek

  • Mark Pesce, Hyperpeople , Sydney, Australia, magánkiadás, 2005 január.
  • Richard Metzger, editor, The Book of Lies. New York, Disinformation Press, August 2003.
  • Mark Pesce, Programming DirectShow and Digital Video. Seattle, Washington, Microsoft Press, May 2003.
  • Mark Pesce, et. al., Game On: Head Games. London, Barbican Center Books (Corporation of London), March 2002.
  • Vernor Vinge, et. al., True Names and the Opening of the Cyberspace Frontier. New York, TOR Books, December 2001.
  • Russ Kick, editor, You Are Being Lied To. New York, The Disinformation Company, March 2001.
  • Mark Pesce, The Playful World: How Technology Transforms our Imagination. New York, Ballantine Books (Random House), October 2000.
  • Aaron Walsh and Mark Pesce, Core Web3D. New York, Prentice-Hall Publishing, June 2000.
  • Mark Pesce, Learning VRML: Design for Cyberspace. Cambridge, Massachusetts: Ziff-Davis Publishing, 1997.
  • Celia Pearce and Mark Pesce, The Interactive Book. Indianapolis, Indiana: Macmillan Technical Publishing, 1997.
  • Mark Pesce, VRML: Flying through the Web. Indianapolis, Indiana: New Riders Publishing, 1996.
  • Loren Buhle, Mark Pesce, Vinay Kumar, et. al. The Webmaster’s Professional Reference. Indianapolis, Indiana: New Riders Publishing, 1996.
  • Mark Pesce, VRML: Browsing and Building Cyberspace. Indianapolis, Indiana: New Riders Publishing, 1995

Cikkek

  • Mark Pesce. Article, “The Future of Television”, The Age , February 2007
  • Mark Pesce. Op-Ed “In Defense of Weak Copyright”, The Age , November 2006
  • Mark Pesce. Op-Ed “Media Mergers won’t Matter”, The Age , July 2006
  • Mark Pesce. Op-Ed “No Net Nannies for Australia”, The Age , April 2006
  • Mark Pesce. “The Three Fs”, informiTV Magazine, February 2006
  • Mark Pesce. “hyperpeople”, EVOLVER Magazine, January 2006
  • Mark Pesce (with Angus Fraser). “The Telephone Repair Handbook”, Mindjack
  • Magazine, January 2006
  • Mark Pesce. “The Three Fs”, informiTV, December 2005
  • Mark Pesce, “Understanding Networks”, Vodafone RECEVIER Magazine, December
  • 2005
  • Mark Pesce (with Angus Fraser). “The Telephone Repair Handbook”, ACM Interactive
  • Entertainment 2005 Proceedings , November 2005
  • Mark Pesce. “Piracy is Good ? New Models for the Distribution of Television”,
  • Mindjack Magazine, May-June 2005.
  • Mark Pesce. “Sense and Sensitivity”, FLUX Magazine, February 2005
  • Mark Pesce. “Social Impotence”, Internet.AU, January 2005
  • Mark Pesce. “Out of Control: The Sequel”, DISINFO.com, December 2004
  • Mark Pesce. “Rolling Your Own Network”, Internet.AU, December 2004
  • Mark Pesce. “Reinventing Television”, Mindjack Magazine, May 2004
  • Mark Pesce. “McBurners”, TRIP Magazine, October 2003
  • Mark Pesce. “Reviewing Breaking Open the Head’, Journal of Cognitive Liberties, Winter 2003.
  • Mark Pesce. “Year of Jubilee”, Entheogen Review, Winter 2002-3
  • Mark Pesce. “The Future of Entertainment”, PC Magazine, September 2002.
  • Mark Pesce. “The Future of Video Gaming”, PC Magazine, September 2001.
  • Mark Pesce. “Xbox: 1,000,000,000,000 Operations per Second”, WIRED Magazine, May 2001.
  • Mark Pesce. “Living Language”, FEED Magazine, January 2001.
  • Mark Pesce. “Birth of a Station”, FEED Magazine, October 2000.
  • Mark Pesce, “Toys and the Playful World”, The Sciences, August 2000.
  • Mark Pesce. “Meet Big Brother”, SALON Magazine, July 2000.
  • Mark Pesce. “Welcome to the Firehose”, in FEED Magazine, February 2000.
  • Mark Pesce. “The Trigger Principle”, in FEED Magazine, February 2000.
  • Mark Pesce. “Reductionism versus Holism: Multiple models of the Spiritual Quest”, in Technology in Society 21, 1999.
  • Mark Pesce. “Magic Mirror: The Novel as Software Development Environment”, for Media In Transition, Comparative Media Studies Program, Massachusetts Institute of Technology, October 1999.
  • Mark Pesce. “Thinking Small”, in FEED Magazine, October 1999.
  • Mark Pesce. “OSMOSE,” in Salon Magazine, 15 July 1998.
  • Mark Pesce. “The Power of Babel,” FEED Magazine, February 1998.
  • Mark Pesce. “Ritual and the Virtual,” Consciousness Reframed, Center for the Advanced Inquiry into the Interactive Arts, University of Newport, Wales, 1997.
  • Mark Pesce. “Ontos and Techne,” in Computer-Mediated Communication Magazine, April 1997.
  • Mark Pesce. “The Great Leap Downward”, FEED Magazine, March 1997.
  • Gavin Bell, Rikk Carey, Mark Pesce, et. al. “The VRML 2.0 Specification,” in VRML 97 Proceedings, February 1997.
  • Mark Pesce. “Proximal and Distal Unity,” in Proceedings of the Fifth International Conference on Cyberspace, Madrid, June 1996.
  • Mark Pesce. “Root, Trunk, Branch, Crown: Growing VRML,” in VRML 95 Proceedings, December 1995.
  • Mark Pesce. “Ontos, Eros, Noos, Logos,” in Proceedings of the International Symposium on Electronic Arts, Montreal, September 1995.
  • Gavin Bell, Anthony Parisi, Mark Pesce. “The VRML 1.0 Specification,” in Proceedings of the Second International Conference on the World Wide Web, Chicago, October 1994.
  • Mark Pesce, Peter Kennard, Anthony Parisi, “Cyberspace,” in Proceedings of the First International Conference on the World Wide Web, Geneva, May 1994.
  • Mark Pesce. “Final Amputation: Pathogenic Ontology in Cyberspace,” in Proceedings of the Third International Conference on Cyberspace, Austin, Texas, May 1993.
  •  
  • Mindstates , kereskedelmi reklám, 2007 január
  • Man With a Movie Tube , kísérleti film, 2007 január (gyártás alatt)
  • hyperpeople, videófilm, 2005 június
  • The New Inventors , ABC TV, résztvevő/zsüritag, 2005 február - mostanáig
  • Unbomb, rövid videófilm, 2003 augusztus.
  • Body Hits (BBC 3), location producer, 2002 november.
  • This Strange Eventful History, videófilm, 2002 augusztus
  • Becoming Transhuman, videófilm, 2001 augusztus
  • Prezentációk, szemináriumok és előadások
  • “The Fifth Estate”, keynote at ABC Local Radio conference, 3 May 2007
  • “Pox Populi”, lecture at University of Sydney, 27 March 2007
  • “No Rules”, lecture at SPAA Fringe, Brisbane, 12 November 2006
  • “You-Biquity”, keynote at Web Directions seminar, Sydney, 29 September 2006
  • “The Future of Me”, “The Future of Us”, “The Future of All”, presentations at the Black
  • Rock Arts Festival, August 27-29, 2006
  • “Socio-Ability: Reinventing the Mobile Phone”, keynote at New Media BC, 15 June 2006
  • “Empire”, lecture at Visionary Voices Salon, San Francisco, 11 June 2006
  • “hyperpeople”, keynote at Viaggio Telecom, Pisa, Italy, 25 May 2006
  • “Where in the World?”, private seminar for Lonely Planet online publishing group,
  • Melbourne, 18 January 2006
  • “Chaos & Community”, seminar for the Laboratory for Advanced Media Production,
  • Sydney, 5 December 2005
  • “The World is My Hard Drive”, keynote address at X|Media|Lab Melbourne Public Day,
  • 25 November 2005
  • “The Audience Takes Control”, Media Hungary, Budapest, 24 May 2005
  • “Welcome to the Swarm”, seminar, University of Melbourne, 13 May 2005
  • “The Door to the Audience”, keynote at ABC podcasting conference, Melbourne, 12
  • May 2005
  • “Mobile Social Networks”, Mobile Media Australiasia, Sydney, 11 May 2005
  • “Piracy is Good? New Models for the Distribution of Television”, AFTRS iTV Day,
  • Sydney, 6 May 2005
  • “The Human Use of Human Networks”, ISOC-AU Conference, Sydney, 6 April 2005
  • “DIY TV Networks,” Just Shoot It! Conference, ACMI, Melbourne, 17 March 2005.
  • “The You Portal”, Mobile Journeys Conference, Sydney, 3 February 2005.
  • “Choose Wisely”, Ethnobotanica 4, Mullumbimby NSW, 3 December 2004.
  • “F*ck Big Media: Rolling Your Own Network”, National Student Media Conference, Newcastle NSW, 5 October 2004.
  • “Broadband Peercasting”, Presentation for AIMIA New South Wales, 20 July 2004
  • “Open Source Television”, Presentation for SMART Internet CRC, Melbourne University, 14 July 2004
  • “Producing in the Era of Digital Delivery”, Presentation for Film Victoria, 1 July 2004
  • “Business of Creativity: Digital Assets and Delivery”, AFTRS Short Course, presented in Perth 22 May 2004, Brisbane 4 June 2004, Adelaide 11 June 2004, Melbourne 18 June 2004, Sydney 25 June 2004.
  • “Redefining Television”, Presentation for AIMIA Victoria, 7 May 2004
  • “Look but Don’t Touch!” Presentation for the Australian Interactive Entertainment Conference, University of Technology, Sydney, 13 February 2004.
  • “Machinima”, Presentation for XMediaLab II, Sydney, Australia, 10 February 2004.
  • “Design in the Age of Active Materials,” lecture for LAB 3000, Royal Melbourne Institute of Technology, 21 November 2003.
  • “The New Reality for Producers,” keynote address to the Screen Producers Association of Australia, Melbourne, 20 November 2003.
  • “Crazy Noise,” spoken word performance at the Invisible College, Los Angeles, 21 August 2003.
  • “Rules of the Game,” Presentation for XMediaLab, Sydney, Australia, 11 June 2003.
  • “Terror and Transhumanism,” Lecture for Quantum Theology course at Stanford University, 27 May 2003.
  • “Memes to an End”, presentation at MINDSTATES 2003, Berkeley, California, 23 May 2003.
  • “Tales of Un-DAREing Do,” presentation at SSDP/MPP annual conference, Anaheim, California, 9 November 2003.
  • “Bios & Logos”, paper & presentation at MINDSTATES Jamaica, Negril, Jamaica, 3 October 2002.
  • “Trialogues for Interesting Times” (Seminar with Douglas Rushkoff and Erik Davis), Esalen Institute, Big Sur, California, 2 – 4 August 2002.
  • “Trialogues for a New Millennium” (Seminar with Douglas Rushkoff and Erik Davis), Esalen Institute, Big Sur, California, 3 – 5 August 2001.
  • “Changing the Rules: Next Generation Video Game Platforms & Possibilities”, IBM Almaden Research Center, San Jose, California, 30 July 2001.
  • “Becoming Transhuman” , feature length film & spoken word performance, premiered at Mindstates II, Berkeley, California, 26 May 2001.
  • “The Real World”, presentation at PLANETWORK, San Francisco, 14 May 2000.
  • “Church of the Motherfucker” , Performance at DisInfo.Con 2000, New York City, 19 Feburary 2000.
  • “Now You’re An American!” , Panel Presentation, MIT Comparative Media Studies Program Games Conference, Cambridge, 11 February 2000.
  • “Pornster” , Panel Presentation, Lapdance 2000, Sundance Film Festival, Park City, 27 January 2000.
  • “Death and the Maiden” , Lecture at Myth, Ritual and the Mediation of Violence, Church of the Redeemer, New York City, 6 November 1999.
  • “Jericho”, Panel Presentation, Virtual Y2K, Brown University, 5 November 1999.
  • “The Playful World” , Invited Lecturer, VIPER 99, Geneva, November 1999.
  • “Boundary Bath” , Invited Lecturer, Scope 1: Information Versus Meaning, Vienna, 1 October 1999.
  • “Noosphere” , Invited Lecture, Paradox II, Arcosanti, Arizona, 25 September 1999.
  • “High(er) Earth Orbit(s)” , Keynote presentation, AllChemical Arts, Kailua-Kona, Hawaii, September 14, 1999.
  • “DJ Christ, Superstar!” , Director, Co-author, Co-producer. Performance at the Black Rock Arts Festival (“Burning Man”) 2 September 1999.
  • “There it is…Take it!” Interactive installation artwork, shown at DADA: Crosswire, Los Angeles, 17 April 1999.
  • “Black and White and Read All Over,” Invited Lecturer, SXSW Interactive, Austin Texas, 15 March 1999.
  • “Europa, Europa,” Keynote address at Radical Complexity and Network Visualization, Pepperdine University, Malibu, California, 15 January 1999.
  • “The Archer,” Keynote address at “The Next 20 Years” lecture series, Seattle, Washington, 27 August 1998.
  • “Circle Round,” Invited Lecturer at Science and the Spiritual Quest, Center for Theology and the Natural Sciences at the Graduate Theological Union, University of California, July 1998.
  • “Technopagans at the End of History” , Seminar Leader, Esalen Institute, Big Sur, California, 14 - 16 August 1999.
  • “When the Three Were One,” Guest Lecturer, Virtual Worlds Lecture Series, University of California at Berkeley Multimedia Research Center, 6 November 1997.
  • “Eye and Thou (Dissolving Descartes),” Capstone Address, IEEE Visualization ’97 Conference, Phoenix, Arizona, 24 October 1997.
  • “Incorporations and the Noosphere,” Guest Lecturer, Discourse@2000 Lecture Series, Department of Philosophy and Epistemology, Stanford University, 7 May 1997.
  • “Ignition,” Capstone Address, World Movers Conference, San Francisco, California, 30 January 1997.
  • “The Panoptic Self,” Keynote Address, Earth to Avatars Conference, San Francisco, 26 October 1997.
  • “Sit Down and Shut Up,” “Earth Mothers,” and “The Open Invitation,” panel presentations, SIGGRAPH ’96, August 1996, New Orleans.
  • “Connective, Collective, Corrective: Lessons Learned from VRML,” Plenary Address, The Fifth International Conference on the World Wide Web, Paris, France, 8 May 1996.
  • “Seduction and Domination: Pathology and Affect in Media,” Multimedia Pioneers Lecture Series, San Francisco State University, San Francisco, 1 May 1996.
  • “Interfaces to the Sublime (Het Rotterdamerung),” lecture delivered at DEAF, the Dutch Electronic Arts Festival, Rotterdam, The Netherlands, 25 November 1995.
  • “Surfing the Satellites: A New Image of Earth,” lecture delivered at the Australian Information Superhighway Conference, Sydney, Australia, 18 November 1995.
  • “Electronic Storylines,” workshop taught at DOORS 3, The Netherlands Design Institute, Amsterdam, The Netherlands, 9-11 November 1995.
  • “Opening the Third Ear,” presentation delivered to the San Francisco Virtual Reality Educational Foundation in San Francisco, 21 September 1994.
  • “Distributed Behaviors in Distributed Simulations,” presentation delivered at the Virtual Reality Systems Conference, October 1993.

Konzultánsi, szakmai és kutatói referenciák

January 2006 – jelenleg
Ügyvezető igazgató, FutureSt, Sydney, Ausztrália.

A FutureSt egy média és technológiai tanácsadó cég. Segítünk az ügyfeleinknek abban, hogy a 21. század módszereit, mint pl. peer-production, hyperdistribution, és ubiquitous networking, minél jobban alkalmazhassák és kihasználhassák.

2001 szeptember - 2003
Alapító és vezető, FiredUp Software, Los Angeles, CA.

A FiredUp Software új digitális videó programokat tervez a FireWire-rel rendelkező számítógépekhez és elektronikai berendezésekhez. 2002 márciusában benyújtottunk egy szabadalmi kérelmet egy általános tárolóeszközre, amely egy digitális videókamerából és egy személyi számítógépből áll.

1997 február- 1998 július
Elnök és igazgató, blitcom, Llc., Santa Monica, CA.

A blitcom egy Web alapú szórakoztatást célul tűző cég, amely a narratív, mesélős és mozi minőségű produkciót kívánja felvinni az Internetre, különböző új technológiák használatával, és a digitális média kipróbált produkciós eszközeinek felhasználásával. A vállalkozásban partnerem Jan Mallis – aki azelőtt a Protozoa, Inc.vezetője volt, és az 1997-es VRML Excellence Díj nyertese. Ő úttörő producere a karakter-alapú szórakoztatásnak a Weben. A célunk egy teljes Web méretű hálózat létrehozása, 24 órás szórakoztató és művészeti műsorokkal, és mindezt a legújabb 3D-s számítógépes technológiával létrehozva.

1993 július – 1996 dec.
Alapító & elnök, VRML Architecture Group

A VRML Architecture Group (VAG) az én vezetésemmel jött létre. Célja a koherens környezet biztosítása volt a Virtual Reality Modeling Language (VRML) jövő generációinak létrejöttéhez, amelyet én találtam fel 1994-ben. Együttműködve a Microsoft, Silicon Graphics, Netscape, Sun Microsystems és Autodesk kutatóival, a VAG átvitte a VRML-t statikus megjelenésből teljes interaktivitásba, és szabványosítási eljárások alkalmazásával. Az eredmény, a VRML 2.0 mára egy ISO Draft specifikáció, és hamarosan az egész világon használt szabvány lesz. A VRML Consortium 1996 decemberi létrehozása után a VAG megszűnt.

1993 április- 1993 szept.
Tanácsadó, Apple Computer Corporation, Berkeley, CA.

Konzultáns mérnökként intuitív interfészeket fejlesztettem ki az Apple és az IBM hálózati termékei között.

1991 július- 1993 február
Alapító és elnök, Ono-Sendai Corporation, San Francisco, CA.

Az Ono-Sendai egy első generációs Virtuális Valóság kezdeményezés volt, amelynek célja az olcsó, otthoni hálózatos VR rendszerek létrehozása volt. A koncepció még most is egy kicsit elsietett. A cég a saját, hálózati vizualizációs és adatsokszorosítási kutatásaimból jött létre, amely végül a VRML-ben csúcsosodott ki. A cég végzett kutatásokat a VR iparban olcsó megoldások létrehozására, és egyik eredménye az lett, hogy megkaptam a szabadalmi jogot az 5,526,022 számú, “Forrásmentes orientációs szenzor” nevű találmányomra. Ez a növekvő ipar egyik problémáját oldotta meg, és a virtuális valóságban elmerülő személyek testmozgását hivatott lekövetni, de szélesebb körben is használható: performansz animáció és mozgások rögzítése. Tanácsadóként közreműködtem a Sega Corporationnél is, a Virtua VR létrehozásakor, amely egy felhasználói fejre rögzíthető kijelző volt (HMD) videójátékokhoz. A cég 1993-ban tönkrement, mert nem sikerült elég pénzügyi forrást előteremteni a további fejlesztéshez.

1988 október- 1992 január
Vezető mérnök, Shiva Corporation, Cambridge MA.

Az első mérnökök között voltam a Shiva cégnél, és alattunk nőtt a cég árbevétele az 1988-as 1.5 millió dollárról 40 millió dollárra, amikor is eljöttem a cégtől megalapítani az Ono-Sendai-t. A Shiva találta fel a tárcsázós internet-kapcsolatot. Ma talán hétköznapi dolognak tűnik telefonon keresztül elérni egy hálózatot, de tíz évvel ezelőtt a mi munkánk nyomán indult el a piac. Fejlesztettem felhasználói interfészeket a Shiva termékekhez, hamarosan híresek lettek a termékek a könnyű használhatóságukról. Ezután kerültem kapcsolatba a virtuális valósággal.

1984 június- 1988 szept. Mérnök, Dynatech Communications, East Greenwich, RI. A Dynatech fejlesztette ki a LAN interfészeket az akkor új T-1 és DS0 szolgáltatásokhoz, amelyeket a felszabadított telefonszolgáltató ipar biztosított. Feladatom volt a hardverfejlesztés és a felhasználói interfészek kifejlesztése.

1982 június-1984 június
Mérnök, Security Dynamics, Boston, MA.

A Security Dynamics-nál hardver prototípusokat és szoftvereket készítettem a SecuirID kártyához, amely egy beléptető rendszer volt, és később számítógéphálózatok hozzáféréséhez is használták.

Tanácsadói szerepek

  • 2004 március– jelenig Műszaki tanácsadó, “hit.it”, Sydney.
  • Televíziós és interaktív produkció az ausztrál tinédzser show számára.
  • 2004 május– jelenig Tanácsadói testületi tag, Media Machines, San Francisco.
  • A Media Machines X3D eszközöket fejleszt.
  • 2003 június– jelenig Tanácsadó. X|Media|Lab, Sydney.
  • Az X|Media|Lab egy olyan fórum, ahol a média specialisták együtt dolgoznak a producerekkel, tervezőkkel, és írókkal, a produkció finomítása érdekében.
  • 1999 november– 2003 jan Tanácsadói testület, SLAM Media, Seattle
  • A SLAM szoftvereket gyártott a média menedzsment számára.
  • 1999 aug.– 2001 jan. Tanácsadói testület, UBUBU Corporation, San Francisco.
  • Az UBUBU egy web alapú 3D marketing eszköz az [e-kereskedelem]? számára.
  • 1998 június– 2001 május Tanácsadói testület, BigWords Corporation, San Francisco.
    A BigWords egy internetes kereskedő cég volt, és egyetemi tankönyveket forgalmazott.
  • 1997 július– 2002 január Tanácsadói testület, One Media Place, Inc., San Francisco.
    Az Ad Auction egy új iparágat hozott létre az Interneten, amikor még szabad bannereket értékesített egy innovatív on-line aukciós módszerrel. Műszaki tanácsadóként is részt vettem.
  • 1996 június- 1998 június Tanácsadói testület, Intervista Corp,, San Francisco.
    Az első VRML cég, amelyet a VRML másik feltalálója, Anthony Parisi alapított. Az Intervista volt az első VRML böngésző és eszközök készítője, és olyan ügyfelei voltak, mint a Microsoft és a Silicon Graphics.

Elismerések

  • Digital Coast 50, Silicon Alley Reporter, 1999.
  • VRML Consortium, Community Service Award, 1998
  • International Design Magazine , az “ID 40”-be beválasztottak 1997-ben.
  • Ars Electronica Művészeti fesztivál, Honorable Mention for “WebEarth,” 1996.
  • Network Computing Magazine , “50 legfontosabb ember a hálózati iparban”, 1995.
  • Meckler Virtual Reality Market Impact Award, 1995.

 

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta