Márkafelépítés:
A Nagy Kreatív Nap a Kreatív magazin éves konferenciája, a kommunikációs szakma - azon belül kiemelten a kreatívpiac - számára megrendezett esemény. A konferencia minden évben a marketingkommunikációs szakma egy-egy fontos trendjével foglalkozik a kreativitás felől közelítve. A résztvevők főleg vállalati marketingesek, ügynökségi vezetők, médiatulajdonosok és -értékesítők. A konferenciához kapcsolódik a legtöbb évben a Hipnózis Kreatív Reklámverseny díjátadó gálaestje.
2010-ben a Nagy Kreatív Nap a DigitalFestivallal közösen került megrendezésre "Márkák a jövőben, a jövő márkái" címmel.
2019-ben a rendezvényt Nagy Kreatív Márkanap néven - a korábbi tavaszi időpontokhoz képest új, nyárvégi időpontban - rendezték meg közös szervezésben az Enter!Digital konferenciával.
Kapcsolódó információk:
Kapcsolódó linkek