Kampány címe: Oasis Dig Out Your Soul kampány
Kampány: |
Eredmények:
Az esemény nemzetközi visszhangra talált, és a résztvevők által feltöltött anyagok 200.000 letöltést generáltak a Youtube-on, a Flickr-en és a NYC honlapján. A MySpace-en elérhető dokumentumfilm 520.000 letöltést generált, amely következtében a világsajtó újra cikkezett a kampányról. Az Oasis „Dig Out Your Soul” albuma az USA top 10 albumai között az első helyet kapta meg.
Megoldás:
A megoldás során keverve alkalmazták az [online mediá]?t és a pontosan megtervezett „szóbeszéd” marketing megoldásokat. Az eseményt megelőző éjjel kiadtak egy sajtóközleményt a New York-i zeneboltoknak, és ezzel egy időben az Oasis rajongói oldalára is feltöltöttek információkat. Az összes olyan helyen, ahova információt adtak, elhelyeztek egy Google térképet, ahol a helyszíneket lehetett megnézni, ahol az utcazenészek játszani fognak majd. Az esemény alatt pedig szórólapokat osztogattak, amiben a nézőket arra bátorították, hogy az előzetesen kialakított Youtube és Flickr oldalakon helyezzék el saját, az esemény alatt készített tartalmukat. Végül kiadták a MySpace-re a kész dokumentumfilmet a kampányról, ezzel is óriási löketet adva az albumnak.