Bezár [x]
Már 2498 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Márkafelépítés:

Történet

A Sony Ericsson története igazi sikertörténetnek nevezhető. 2001 októberében két anyavállalat, a Sony és az Ericsson 50-50 százalékos tulajdonosi részesedésével jött létre a cég. Köszönhetően a célkitűzéseiben megfogalmazott megbízhatóságnak és innovációnak, rövid idő alatt képes volt mind a piacon, mind a fogyasztói köztudatban stabilizálni pozícióját. Feltehetően ennek a „fiatal életkornak” tudható be, hogy a Sony Ericsson életében nem voltak igazán nagy fordulatok. A cég egy „tökéletes házasság” gyümölcse, ahol mind a két fél különböző értékeket ad hozzá a kapcsolathoz. Míg az Ericsson a távközléstechnikai tudását, vevői kapcsolatait hozza, mérnöki képességeit kamatoztatja, addig a Sony a tartalmat, valamint az értékesítésben, marketingben, fejlesztésben, a szórakoztató elektronika világában felhalmozott tapasztalatait biztosítja. A társaság életében 2005 egyfajta váltásnak is tekinthető, ugyanis ebben az évben kerültek piacra a legújabb fejlesztésű mobil walkmanek.

A termék

A Sony Ericsson már megalakulása óta a termékek széles választékával képviselteti magát a piacon. Ahogy egyre nagyobb teret kap az információ, a szórakoztatás és a mobil multimédia, úgy bővül a cég termékportfóliója is, kielégítve szinte az összes fogyasztói igényt. A cég számára az egyik legfontosabb szempont a versenytársakkal szembeni megkülönböztethetőség.

A Sony Ericsson mobil-termékcsaládjai között kiemelten kezeli az ún. smart phone-okat, a walkman mobil termékeket, illetve a digitális kamerákkal felszerelt készülékeket. Az okostelefonok közül a legújabb fejlesztés a P990i, amely a kommunikáció hatékonyságát új magasságokba emeli. Minden olyan eszközzel rendelkezik, ami az üzleti ügyek intézéséhez, a barátokkal, kollégákkal való kommunikációhoz szükséges, függetlenül a tartózkodási helytől. Segítségével a felhasználó bárhol csatlakozhat az internetre, küldhet és fogadhat e-maileket, videokonferencia-beszélgetéseket folytathat. Lényegében egy hatékony mobil iroda, egy sokoldalú útitárs, amely még egy 2 megapixeles, autofókusz és videokészítési funkcióval felszerelt digitális kamerával is rendelkezik.

A cég walkman mobil termékei, mint a W800I, a W550i, illetve az egyik legújabb 3G-s készülék, a W900i először hozza olyan formába a mobil zenei felhasználást, amely már egy sokkal szélesebb „plénum” előtt ismertebb, mint maga az mp3 technológiai fogalom.

A harmadik nagyobb mobil-termékcsalád és a hozzá tartozó mobilok a képkezelésben, a beépített digitális kamerák tekintetében kívánnak megfelelni a hangkommunikációtól egyre inkább a vizuális kommunikáció irányába mutató piaci trendnek. A Sony Ericsson volt az első mobiltelefon-gyártó cég, amely megapixeles kamerát integrált készülékébe.

A mobiltelefonokon kívül a cég különböző kiegészítő tartozékokat, PC-kártyákat gyárt, technológiáját használják M2M (Machine-to-Machine) és mobil számítástechnikai megoldások fejlesztéséhez, amelyek lehetővé teszik hálózatok és eszközök időbeli és térbeli korlátok nélkül történő elérését. A cég a bluetooth termékcsalád, tehát a vezeték nélküli kihangosítók, headsetek terén továbbra is vezető szerepet tölt be.

Link

www.sonyericsson.hu

 

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta