Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés

Ajánló

Neo Interactive

 

Nevéhez fűződik az első ügynökségi Google fiók létrehozása és keresőkampány futtatása (2002-ben), az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social média marketing kampány (Vatera Vera).

 

A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító Mammutmail.com oldalt, illetve a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Patikapédia, Energiapédia, Vinopédia, Biciklopédia stb.).

 

 


Médiapédia szócikk találomra

Nintendo - Wario land shake it! kampány

 

Kampány címe: Wario land shake it!
Ügyfél: Nintendo
Termék: Nintendo Wii, Wario Land
Kampány készítője: GOODBY SILVERSTEIN & PARTNERS San Francisco, USA
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009

 

 

Cél:
 

A kampány középpontjában a Wario Land játék állt. A gyerekek általában a [YouTube]? oldalát nézik meg először, hogyha új játékkal szeretnének játszani. A kérdés az volt, hogy ez a játék hogyan tűnjön ki a többi közül.

 

Megoldás: Shake it!
 

A YouTube oldalán elhelyeztek egy videót a játékról. A videó úgy kezdődik, mint minden más játék videója, de váratlanul a videó nézése közben, ahogy a játékkarakter a játékban tör-zúz, úgy a YouTube oldala is összeomlik. Ez egy felettébb új és egyedi megoldás a YouTube-on, mivel a kampány oldala a videómegosztó alatt futott, de a videó nem egy egyszerű videó volt, hanem lemásolták az egész Youtube oldalt. A nézőket teljesen megtévesztették.

 

 

 

Eredmény:

  • A nézettség hatalmas volt, meghaladta a 4 milliót egy hónap alatt.
  • A YouTube oldalán kitűnő kommenteket kapott
  • A kampány elérte a célját, sikerült a felhasználók figyelmét felkeltenie még a játék megjelenése előtt.

 

 

Kampány:

 

Kampány tervezői:

 

Name
Company
Position
Erik Enberg
Goodby Silverstein & Partners
Creative Director
Bryan Houlette
Goodby Silverstein & Partners
Art Directors
Nat Lawlor
Goodby Silverstein & Partners
Copywriter
Mike Geiger
Goodby Silverstein & Partners
Director of Interactive Production
Jennifer Wilson
Goodby Silverstein & Partners
Producer
Grace Kao
Goodby Silverstein & Partners
Account Director
Ellen Byron
Goodby Silverstein & Partners
Account Manager
Sidney Bosley
Goodby Silverstein & Partners
Media Creative/Comm Strategy Director
Rebecca Stambanis
Goodby Silverstein & Partners
Brand Strategy Director
Mike Kellogg
 
Programmer

Új oldalak listája:

Toók László Flórián
Toók László Flórián (Debrecen, 1994. szeptember 3. –) magyar újságíró, szerkesztő-riporter.Toók László Flórián hosszú évek óta újságíróként tevékenykedik mind a debreceni, mind pedig ...
2023-06-19 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Kovács Zsigmond
Kovács Zsigmond autós-motoros újságíró, szerkesztő, járműipari szakfordító és szövegíró. Született 1980. ...
2022-10-06 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Contented Marketing Ügynökség
A CONTENTED Marketing Ügynökséget - eredetileg Cliffchains Kft. néven a tulajdonosok által létrehozott Cliffchains designer nyakláncmárka ...
2022-02-21 | témakör: Marketing | további részletek »»»
Herz Kreáció
Herz Kreáció online marketing ügynökség A Herz Kreáció egy német vezetőséggel működő fiatal, kreatív csapat. "Célunk, hogy ...
2021-05-31 | témakör: Marketing | további részletek »»»
onBRANDS
A www.onbrands.hu egy márka hírportál. Márkás hírek, információk, érdekességek, emberek, interjúk.Márkák ...
2021-05-26 | témakör: Brandek | további részletek »»»
Média ÁSZ
Magyarország közel 4000 médiumának adatai Megjelent: 1992-ben Jelenleg: 57. kiadás: 2020. november Megjelenik minden évben májusban és novemberben! Tartalma: Lapok (napi, heti, havi, időszaki) ...
2021-02-15 | témakör: Média | további részletek »»»
360 marketing ügynökség
A 360 Marketing ügynökség kreatív megoldásokkal és online marketing eszközökkel segíti azokat a cégeket akik piacvezetők akarnak lenni. Az ...
2020-11-23 | témakör: Cégek | további részletek »»»
Felirati
A Felirati egy 2020 augusztusában elindult hírgyűjtő, amely a felirati.com címen érhető el. Impresszuma szerint a fő tervezési szempont a végtelen egyszerűség és a kis képernyőn való ...
2020-09-21 | témakör: Média | további részletek »»»
Pavláth Zita
Pavláth Zita a Neo Interactive operatív vezetője.Több mint 20 éve van jelen a kommunikációs szakmában, ebből 6 évet töltött el integrált ...
2020-05-30 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Molnár Bálint dr.
Kommunikációs szakember, 2019-ben a Design Terminal innovációs ügynökség kommunikációs vezetője, 2020 tavaszától a Műegyetem Rektori ...
2020-01-27 | témakör: Személyek | további részletek »»»

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta