Bezár [x]
Már 2507 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

Tartalomszolgáltatásai és célzott online marketing megoldásai segítségével 2 millió internetezőt ér a 11 éve alapított Hírek Média. A cég kezdetben az informatika iránt érdeklődő célcsoport számára épített szolgáltatást, ma már az online piackutatástól kezdve az [e-mail marketingen]? át egészen az online állásközvetítésig számos lehetőséget kínál.



Tevékenység:

Története

 

1998 januárjában Hírek Számítástechnika Kft. néven új online médiavállalkozás indult, mely útjára bocsátotta a Terminal.hu informatikai portált, majd ezt követően röviddel a Depo.hu online piacteret. Utóbbi az első olyan internetes oldal volt, ahol több kereskedő azonos portékáját összehasonlítva a látogató a legkedvezőbb áron tudta beszerezni a kíván számítástechnikai eszközt. „Nem túlzás azt állítani, hogy a Depo.hu megreformálta a számítástechnikai kiskereskedelmet” – emlékezik vissza Nagy Attila, a Hírek Média ügyvezetője.

 

Az erős informatikai gyökerekre építve a Hírek Média ezt követően ontotta magából az újdonságokat. 2000-ben elindult a Hírek.hu hírszemléző oldal, egy évvel később pedig a ma már 32 különböző témakörben „publikáló” Egyperces.hu e-mail magazincsalád.

 

2001-ben mutatkozott be a JobInfo.hu álláskereső és álláshirdető oldal. A cég dinamikus növekedésére a kockázati tőkebefektetők is felfigyeltek, így 2001 májusában a Hírek Média tulajdonosi köre – a német BMP AG tőzsdei cége és az osztrák COM Partners személyében – új befektetőkkel bővül.

 

A cég menedzsmentje úgy döntött, hogy a tőkebefektetésből származó forrásokat új online szolgáltatások bevezetésére, és piaci pozíciójának megerősítésére fordítja. Ennek köszönhetően még 2001-ben elindította a Maximát, Magyarország első online direktmarketing-szolgáltatását, mely a mai napig megkerülhetetlen szereplője az online dm piacnak.

 

2001 végén a Média győzelmet arat a "Technology Fast 50" versenyen. A Deloitte & Touche Közép-Európa legnagyobb növekedést elért technológiai cégeinek körében évente elvégzett felmérésének eredménye szerint a vállalat 1853%-os összesített növekedést ért el.

 

2005-re tovább bővült a szolgáltatások köre – létrejött az online kutatással foglalkozó KutatóCentrum, elindult és rendkívül népszerűvé vált a hazai információs adatbázisokban is szemléző Kurzor.hu keresőszolgáltatás, valamint Magyarország első [PPC]? alapú szöveges hirdetési hálózata, a CTnetwork. „A folyamatos növekedésnek köszönhetően ekkor döntöttünk úgy, hogy kivásároljuk a német befektetőt” – mondja Nagy Attila.

 

A vállalat vezetői a cég megalakulása óta fontosnak tartják, hogy üzleti tevékenységük mellett a területhez kapcsolódó szakmai munkában is részt vegyenek, így a Hírek Média aktív tagja a [Direkt Marketing Szövetség]?nek, ügyféladatokat is tároló szolgáltatásaira vonatkozóan pedig megszerezte a Privacy Policy Online Services tanúsítványt ([PPOS]?), amit a magyar adatvédelmi jogszabályoknak maximálisan eleget tevő vállalatok birtokolhatnak. „Ma már tulajdonképpen rendelkezünk azokkal az eszközökkel, ezekhez kapcsolódóan pedig komoly szaktudással és tapasztalattal, melyek segítségével egy vállalkozást sikeresen és nem utolsó sorban hatékonyan vezethetünk be, illetve tehetünk még eredményesebbé az interneten” – mondja Trentin Tamás, a Hírek Média másik ügyvezetője.

 

A cég 2009-ben meglévő portfoliójára koncentrál, s azok legfontosabb elemeinél vezet be újdonságokat, ezzel párhuzamosan pedig arculatát is felfrissíti.



Egyéb adatok:

Fontosabb adatoka portfólióról

 

·    Több mint 10 éve a hazai online piacon.

·        Több mint 2 millió internetező elérése.

·        Hetente közel 1 millió e-mail kiküldése.

·        Több mint 500 ezer fős permission alapú b2c adatbázis.

·        180 ezer fős álláskeresői adatbázis.

·        75 ezer tagot számláló online kutatási panel.

·        25 ezer fős permission alapú b2b adatbázis.

 

A Hírek Média portfoliójának főbb elemei

 

·         CTnetwork: A CTnetwork 2004 óta működő átkattintás alapú szöveges hirdetési hálózat, mely naponta mintegy 10-15 millió reklámüzenetet jelenít meg több mint 300 magyarországi weboldalon. A szolgáltatás a költségérzékeny kis- és középvállalkozások számára kínál hatékony hirdetési lehetőséget, de a nagyvállatok esetében szintén eredményesen vethető be például egy új honlap gyors bevezetésére, látogatói körének eredményes kiépítésére.
 
·         Depo.hu: A Depo.hu Magyarország első és mai napig meghatározó elektronikus piactér szolgáltatása, mely havonta több százezer fős – az oldalra konkrét vásárlási szándékkal érkező – látogatói bázissal rendelkezik. A Depo.hu piacteret naponta átlagosan 25 000 internetező keresi fel.
 
·         Egyperces.hu: A 32 különböző témakörben megjelenő Egyperces.hu e-mail magazincsalád jelenleg 250 000 egyedi előfizetővel rendelkezik. A magazinok tematikája jól körülhatárolt.
 
·         Hírek.hu: Magyarország első hírböngésző, illetve hírszemléző oldala megújult külsővel és web 2.0-ás technológiával 2007 júniusában indult újra. A Hírek.hu – továbblépve a hírek testre szabásának jelenlegi lehetőségein – ingyenes, kulcsszó alapú hírfigyelést is biztosít látogatói számára.
 
·        JobInfo.hu: A JobInfo álláskereső és álláshirdető megoldás évről évre dinamikusan növekvő adatbázisa jelenleg már 180 000 regisztrált pályázót tartalmaz.
 
·        Képzésinfo.hu: A Képzésinfó egy helyen hozza össze a tanfolyamot, szakképzést vagy tréninget kínáló intézményeket és a tanulási lehetőséget keresőket. A 2007-ben indult szolgáltatás havonta mintegy 30-40 ezer látogatót fogad oldalán.
 
·         KutatóCentrum: A KutatóCentrum célja, hogy - 75 ezer fős kutatási paneljével - hazai és külföldi piackutató cégek, valamint hazai vállalatok stratégiai partnereként a lehető legszélesebb körben elérhetővé tegye az online adatfelvételt, mint kutatási módszert.
 
·         Matton Images: A matton.hu a Matton Images magyarországi képviseleteként, több mint 85 fotóügynökség közel 2,3 millió royalty free képét kínálja felhasználásra. Ezenkívül kifejezetten a kreatív szakma számára kifejlesztett tartalmakat – betűtípusokat, zenéket, videóanyagokat, térképeket vagy éppen clipartokat – is nyújt.
 
·         Maxima: Hazánk első és mindmáig vezető direktmarketing-rendszere, amelyben lehetséges  a direkt e-mailben és direkt SMS-ben rejlő egyéb kreatív megjelenés is. Több mint 50 szűrőfeltétel biztosítja a megfelelő célcsoport kiválasztását. A 310 000 fős, rendszeresen frissülő e-mail marketing adatbázis a legkülönfélébb demográfiai, szociográfiai és életmód jellemzők alapján szűrhető.
 
·         Monddmeg.hu: A Monddmeg.hu oldal segítségével költséghatékonyan, akár néhány nap alatt lefolytathatók kisebb, egy-két kérdésből álló minikutatások. A havonta több mint 15 ezer látogatót vonzó oldal használata regisztrációhoz kötött, így a kutatás eredményeihez demográfiai adatok is kapcsolhatók.
 
·         Terminal.hu: A portál az internetet használó informatikus szakmai közönség legrégebbi hírforrása, mely időszaktól függően akár napi 30 000 látogatót fogad és 250 000 oldalletöltést regisztrál.
További látogatottsági adatok találhatóak a www.webaudit.hu oldalon.

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta