Céginformáció:
Tartalomszolgáltatásai és célzott online marketing megoldásai segítségével 2 millió internetezőt ér a 11 éve alapított Hírek Média. A cég kezdetben az informatika iránt érdeklődő célcsoport számára épített szolgáltatást, ma már az online piackutatástól kezdve az [e-mail marketingen]? át egészen az online állásközvetítésig számos lehetőséget kínál.
Tevékenység:
Története
1998 januárjában Hírek Számítástechnika Kft. néven új online médiavállalkozás indult, mely útjára bocsátotta a Terminal.hu informatikai portált, majd ezt követően röviddel a Depo.hu online piacteret. Utóbbi az első olyan internetes oldal volt, ahol több kereskedő azonos portékáját összehasonlítva a látogató a legkedvezőbb áron tudta beszerezni a kíván számítástechnikai eszközt. „Nem túlzás azt állítani, hogy a Depo.hu megreformálta a számítástechnikai kiskereskedelmet” – emlékezik vissza Nagy Attila, a Hírek Média ügyvezetője.
Az erős informatikai gyökerekre építve a Hírek Média ezt követően ontotta magából az újdonságokat. 2000-ben elindult a Hírek.hu hírszemléző oldal, egy évvel később pedig a ma már 32 különböző témakörben „publikáló” Egyperces.hu e-mail magazincsalád.
2001-ben mutatkozott be a JobInfo.hu álláskereső és álláshirdető oldal. A cég dinamikus növekedésére a kockázati tőkebefektetők is felfigyeltek, így 2001 májusában a Hírek Média tulajdonosi köre – a német BMP AG tőzsdei cége és az osztrák COM Partners személyében – új befektetőkkel bővül.
A cég menedzsmentje úgy döntött, hogy a tőkebefektetésből származó forrásokat új online szolgáltatások bevezetésére, és piaci pozíciójának megerősítésére fordítja. Ennek köszönhetően még 2001-ben elindította a Maximát, Magyarország első online direktmarketing-szolgáltatását, mely a mai napig megkerülhetetlen szereplője az online dm piacnak.
2001 végén a Média győzelmet arat a "Technology Fast 50" versenyen. A Deloitte & Touche Közép-Európa legnagyobb növekedést elért technológiai cégeinek körében évente elvégzett felmérésének eredménye szerint a vállalat 1853%-os összesített növekedést ért el.
2005-re tovább bővült a szolgáltatások köre – létrejött az online kutatással foglalkozó KutatóCentrum, elindult és rendkívül népszerűvé vált a hazai információs adatbázisokban is szemléző Kurzor.hu keresőszolgáltatás, valamint Magyarország első [PPC]? alapú szöveges hirdetési hálózata, a CTnetwork. „A folyamatos növekedésnek köszönhetően ekkor döntöttünk úgy, hogy kivásároljuk a német befektetőt” – mondja Nagy Attila.
A vállalat vezetői a cég megalakulása óta fontosnak tartják, hogy üzleti tevékenységük mellett a területhez kapcsolódó szakmai munkában is részt vegyenek, így a Hírek Média aktív tagja a [Direkt Marketing Szövetség]?nek, ügyféladatokat is tároló szolgáltatásaira vonatkozóan pedig megszerezte a Privacy Policy Online Services tanúsítványt ([PPOS]?), amit a magyar adatvédelmi jogszabályoknak maximálisan eleget tevő vállalatok birtokolhatnak. „Ma már tulajdonképpen rendelkezünk azokkal az eszközökkel, ezekhez kapcsolódóan pedig komoly szaktudással és tapasztalattal, melyek segítségével egy vállalkozást sikeresen és nem utolsó sorban hatékonyan vezethetünk be, illetve tehetünk még eredményesebbé az interneten” – mondja Trentin Tamás, a Hírek Média másik ügyvezetője.
A cég 2009-ben meglévő portfoliójára koncentrál, s azok legfontosabb elemeinél vezet be újdonságokat, ezzel párhuzamosan pedig arculatát is felfrissíti.
Egyéb adatok:
Fontosabb adatoka portfólióról
· Több mint 10 éve a hazai online piacon.
· Több mint 2 millió internetező elérése.
· Hetente közel 1 millió e-mail kiküldése.
· Több mint 500 ezer fős permission alapú b2c adatbázis.
· 180 ezer fős álláskeresői adatbázis.
· 75 ezer tagot számláló online kutatási panel.
· 25 ezer fős permission alapú b2b adatbázis.
A Hírek Média portfoliójának főbb elemei