Kampány címe: Now
Ügyfél: [Sprint]? mobilszolgáltató
Termék/Szolgáltatás: Sprint Now weboldal és microsite
Kampány készítője: [Goodby, Silverstein & Partners]? San Francisco, USA
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, [Cyber Lion]?, ezüst, 2009.
Az internet van, ha kiigazodunk rajta, ha nem. A Spint mobilszolgáltató "Now" vagyis "Most" nevű [interaktív]? kampányoldala pont a (web)világ sokszínűségét, információtelítettségét érzékelteti a különböző méretű boxokba rendezett struktúrával, mely boxok mindegyike egy-egy widget. A widgetekben lévő valósidejű digitális számlálók, RSS-hírek, látványosan animált statisztikák, webkamerás képek vagy videók együttesen érzékeltetik, mi minden is történik éppen most a nagyvilágban. Minden widget valódi kis[alkalmaz]?ásként funkcionál, azaz letölthető és átvehető a saját oldalunkra, megoszthatjuk Facebookon, használhatjuk az operációs rendszerünk asztalán is, mint ahogy több mint 100,000 blog és weboldal használja is ezeket.
A flash technológiával készült multimédiás kampányoldal nem csak vizuálisan, hanem egy enyhén gépiesített női hang révén audio módon is közli a legfrissebb adatokat a böngészés alatt.
A [website]? a Sprint Now Network nevű 3G szélessávú mobilinternet-szolgáltatását népszerűsíti, amely szolgáltatás révén a felhasználóknak lehetősége van "másodpercenként 70 e-mailt letölteni, GPS-szel pizzást találni kevesebb mint 1 perc alatt és streaming TV-t nézni" stb. - ahogy arra a flash site erről szóló aloldalán - egy műholdképet idézően felülről mutatott városrészlet minden egyes eleme fölé húzva az egeret - tippeket is kapunk.
Vagyis a kampánysite által közvetített gondolat, hogy a Sprint Now weboldalán érzékeltetettekhez hasonló sokszínű és sokrétű dolgok közül tudnak az előfizetők választani és használni a valós életben, bárhol út- vagy utazás közben a mobilinternet-kártyájuk révén.
Weboldal:
Sprint - Now Network microsite:
Nevezés a Cannes Lions versenyre: