Bezár [x]
Már 2518 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


2010 elején indult, működésének első hónapjában részben a Médiapédia Esettanulmányok (és pár más) rovatának szócikkeit átvevő, és így világ legkreatívabb digitális megoldásai között szemezgető blog.

 

Az alábbi médiapédiás szócikkek jelentek meg eddig a blogon:

- Fiat, Eco Drive kampány

- The Dark Night - Batman - Why so serious? kampány

- Vöröskereszt - Hypertext kampány (Spanyolország)

- Sony Killzone 2 kampány

- Let it ring kampány (Belgium)

- Nintendo - Wario land shake it! kampány

- Cyber Lions

 

Hitvallása szerint a reklám a [digitális média]? korában már nem „reklám", sőt nem is „üzenet", hanem „interakció" és „dialógus". A mai társadalomban a [digitális kommunikáció]? elengedhetetlen; a zsúfolt, média-vezérelt tömegből pedig kizárólag hatékony és kontrollált kommunikációval lehet kiemelkedni. A thinkDigital ezen új és inspiratív ötletek, kreálmányok bemutatására vállalkozik a nagyvilágból. Célja, hogy a reklámszakma "ThinkDigital!", vagyis digitális irányban gondolkozzon.

 

A blog nincs kapcsolatban a ThinkDigital görögországi központú, (Közép-)Kelet-Európában terjeszkedő online sales house-szal.

 

Kapcsolódó link:

http://thinkdigital.blog.hu

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta