2010 elején indult, működésének első hónapjában részben a Médiapédia Esettanulmányok (és pár más) rovatának szócikkeit átvevő, és így világ legkreatívabb digitális megoldásai között szemezgető blog.
Az alábbi médiapédiás szócikkek jelentek meg eddig a blogon:
- The Dark Night - Batman - Why so serious? kampány
- Vöröskereszt - Hypertext kampány (Spanyolország)
- Sony Killzone 2 kampány
- Let it ring kampány (Belgium)
- Nintendo - Wario land shake it! kampány
Hitvallása szerint a reklám a [digitális média]? korában már nem „reklám", sőt nem is „üzenet", hanem „interakció" és „dialógus". A mai társadalomban a [digitális kommunikáció]? elengedhetetlen; a zsúfolt, média-vezérelt tömegből pedig kizárólag hatékony és kontrollált kommunikációval lehet kiemelkedni. A thinkDigital ezen új és inspiratív ötletek, kreálmányok bemutatására vállalkozik a nagyvilágból. Célja, hogy a reklámszakma "ThinkDigital!", vagyis digitális irányban gondolkozzon.
A blog nincs kapcsolatban a ThinkDigital görögországi központú, (Közép-)Kelet-Európában terjeszkedő online sales house-szal.
Kapcsolódó link: