Bezár [x]
Már 2498 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

2019-ben a WPP csoportba tartozó Y&R és a VML ügynökségek összeolvadnak, és az új, "teljesen integrált digitális és kreatív" entitás neve VMLY&R.

Alapítás: 1992, Kansas City

Székhely: KC, Kansas

Alapítók:
Craig Ligibel
Scott McCormick (megelőzően a szintén Kansas city-i ügynökség, a Valentine Radford alapítója is)
John Valentine

CEO: Matt Anthony 2000-től (Anthony 1995-ben, negyedik tulajdonosként csatlakozott a VML-hez), majd Jon Cook 2011-től.

Ügyfelek, referenciák: Adidas, [Bayer]?, [Burger King]?, [Cadbury Schweppes]?, [Colgate-Palmolive]?, DirecTV, [Ernst & Young]?, ESPN, Ford, Microsoft, Motorola, [SAP]?, Sprint Nextel, The ATP, Vanguard, [Xerox]? stb.



Tevékenység:

Az 1992-ben alapított kansasi VML ügynökség kezdetben tradicionális ATL ügynökség volt, amelyből az évek folyamán a világ egyik vezető [digitális ügynökség]?hálózata fejlődött ki. Ez a folyamat az 1995-ben tulajdonosi partnerként csatlakozott, majd 2000-től vezérigazgató Matt Anthony érkezésével és tevékenységének köszönhetően indult el, majd gyorsult fel, illetve a WPP nemzetközi ügynökségi hálózathoz történt csatlakozással vált igazán széleskörűvé mind földrajzi, mind ügyfélszám szempontból.

2001-ben a WPP Group ügynökségi csoport tagja lett. 2005-ben akvirálta a Studiocom nevű atlantai (de a kolumbiai Bogotában is irodát működtető) digitális ügynökséget és vele együtt ügyfeleit: a Coca-Colát és a Philips-et.
Szintén 2005-ben tulajdonosa lett a londoni gt nevű digitális [marketingügynökség]?nek, akinek ügyfelei között megtalálható az Audi, a British Airlines a [Canon]? vagy a Norwich Union biztosító.
2008-ban publikálta új brand identity-jét: „VML, Where Earth Touches Sky”. 2009 januárjában a szintén WPP csoportba tartozó reklámügynökségi hálózat, a Young & Rubicam bejelentette a globális digitális partneri együttműködést a VML-lel.

A VML SEER® nevű szoftveres fejlesztését önállóan márkázott termékként értékesíti az ügyfélköre felé. A webes márkamonitorozó eszköz a véleményformálók felismerésére („influencer identification”) és kiválasztására, ökoszisztéma-modellek kiépítésére alkalmas, a promóciós, vírus- és szájreklám-mechanizmusok tervezése, segítése és elemzése céljából. A SEER® – kiemelten a speciális, “non-mainstream” célcsoportokban – leköveti a promóció hatékonyságát, insight-okat gyűjt, és ez alapján lehetővé teszi a promóció menedzselése során az üzenetátvitel folyamatos optimalizációját.

A kapcsolódó VML Foundation működteti az ügynökség kiterjedt szociális segítségnyújtási programját, melynek része például a direkt adakozás, a munkavállalói önkéntesség vagy a jószolgálati munka jótékonysági szervezetek számára.

 

2009-ben a VML "digital insights igazgatója" előadást tartott a budapesti DigitalFestival konferencián. Az előadás letölthető az esemény weboldaláról.



Egyéb adatok:

VML ügynökségi weboldal: www.vml.com

Studiocom, Atlanta: www.studiocom.com

gt, London: www.wearegt.com


A szócikkhez társított címkék:
digitális marketing , reklámügynökség
Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta