A Reklámvonal rövid története
A Reklámvonal elindításával olyan [kiadvány]? megteremtése volt a cél, amely közelebb hozza az elméletet és a gyakorlatot, és amelyet haszonnal forgathatnak a szakmabeliek - mind a megbízói mind a szolgáltatói oldalon -, mindemellett segítséget nyújthat az oktatásban is.
Az első Reklámvonal füzetek a kilencvenes évek elején jelentek meg, és szakmai regiszterként mutatták be a reklámügynökségeket, grafikai stúdiókat. Akkor ezek a kiadványok bemutatkozási lehetőséget és hasznos, praktikus információforrást adtak a frissen formálódó szakma számára. Megismertettek a versenytársakkal és a szakmai szervezetekkel, illetve támpontokat adtak néhány marketingkommunikációs eszköz használatához. Az eltelt időszakban a reklámipar felnőtté vált, ismeretei és igényei is megváltoztak.
A Reklámvonal a változásokat követve mostanra mértékadó médiummá nőtte ki magát a marketing, reklám és média világában. A mintegy 200 színes oldalon gyakorló szakértők által készített, máshol nem megjelenő elemzések, tanulmányok, publikációk olvashatók. 2005 óta egyes kiadványok angol nyelven is megrendelhetők - ami hasznos lehet például a régió iránt érdeklődő, illetve az országban dolgozó külföldi szakemberek számára.
A Reklámvonal célja ma
Hidat képezni a kereskedelem, a márkagyártók és a kommunikációs szakmák között.
Hidat képezni a szakma elmélete és gyakorlata között.
Olvasótábor
A prémium termékek fogyasztóit és az üzleti partnereket csak szegmentált, finomhangolt, gondos kommunikációval lehet eredményesen megszólítani. Egy ilyen célból összeállított eszköztár fontos elemei az olyan exkluzív, jó minőségű nyomtatott szakkiadványok, mint a Reklámvonal, amelyet mind tartalma, mind formája egy különösen igényes, érzékeny és tudatos társadalmi csoport kitűnő médiumává tesz. A szakmai orientáltságú olvasói kör a különböző ügynökségek ill. a nagyvállalatok [PR]? ill. marketingvezetőiből, döntéshozóiból tevődik össze, akik fontosnak tartják, hogy átfogó képet kapjanak a marketingkommunikáció aktuális helyzetéről, trendjeiről, kérdéseiről. Olvasói ezen kívül a közeljövő szakemberei: az egyetemek és főiskolák érdeklődő hallgatói.
Együttműködő partnerek
Magyar Reklámszövetség, Direkt Marketing Szövetség (DMSZ), T-Online Magyarország Zrt., Reklámzabálók
Termékek
Reklámvonal számozott kiadványok (1-7)
Reklámvonal Z (reklámzabáló különszám)
Reklámvonal E (egri reklámkonferenciára készült) különszámok
Fedélzeti magazin (2006. évi speciális egri kiadvány)
Reklámvonal D (direkt marketing) tematikus különszámok
Vissza a feladónak! (2006. évi direkt marketing ágazati kutatás-elemzés)
Direkt marketing évkönyv (tervezet)
HipeRV (digitális média különszám)
Linkek: