Bezár [x]
Már 2516 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Személyes információk:

Sárközy Ildikó

 

Sárközy Ildikó



Szakmai előmenetel:

Szakmai Tevékenység

2005-                             Marketing Tanácsadó,                        Sárközy és Társa Marketing és
                                      Ügyvezető Igazgató                             Üzleti Tanácsadás Kft.

2001-2004                    Marketing Vezető                                 Kométa (élelmiszeripar)

1998-2000                    Marketing Tanácsadó                            Stollwerck (élelmiszeripar)

1996-1998                    Marketing Tanácsadó                          Kopint-Datorg, GEO Média

1993-1996                    Vezető Marketing Tanácsadó,             A.C. Nielsen (marketingkutatás
                                      Marketing és Értékesítési Vezető          és marketingtanácsadás)

 

1990-1992                    Marketing Vezető                                 Pharmavit (élelmiszeripar és
                                                                                                 gyógyszeripar)
 

1988-1990                    Piackutató                                           Kopint-Datorg (piackutatás)


Végzettségek


Egyetem/Főiskola
.

1999-2001                    Master of Business Administration       Közgazdaság-tudományi Egyetem,
                                      Egyetemi Szakközgazda                       Budapest
                                     MBA Szakon                                       

 

1997-1999                    Marketing Vezető Szakközgazda,          Modern Üzleti Tudományok
                                       másoddiploma                                         Főiskolája, Budapest

 

1983-1988                    Diplomás Közgazda                              Közgazdaság-tudományi Egyetem, 
                                                                                                  Budapest

Vezetői tréningek, tanfolyamok
.

2000                            Tárgyalástechnika Tréning                     Közgazdaság-tudományi Egyetem

                                                                                                    MBA, Budapest

1988-1998                    Vezetői Tréningek                                 Budapest és Bécs
                                     Döntéshozatal; Kommunikáció; Jövőtervezés;
                                     Időgazdálkodás; Eladástechnika; Prezentáció

1990                              Gazdasági Ösztöndíj                             Basel, Svájc

                                      Marketing és Pénzügy

1988-1989                    AIESEC Vezetői Program                      Budapest

                                      ösztöndíj / Vezetés, Marketing, Pénzügy

Nyelvtudás
.

2000                             Üzleti Angol magánórák                        Toronto, Canada

1999- 2001                   Üzleti Angol                                            Közgazdaság-tudományi Egyetem

                                                                                                  MBA, Budapest

1989                              Üzleti Német                                          Közgazdaság-tudományi Egyetem

                                     Felsőfokú Nyelvvizsga                            Budapest

1986                             Üzleti Orosz                                           Közgazdaság-tudományi Egyetem 
                                     Felsőfokú Nyelvvizsga                           Budapest

 

 

Legfontosabb szakmai tapasztalatok és eredmények:
.

o       Az alkalmazó és megbízó cégek nemzetisége:
         olasz / német / amerikai / ciprusi / osztrák / svájci / magyar

o       A cégek éves forgalma: 16 milliárd Ft - 22 milliárd Ft 

o       A cégek alkalmazotti létszáma: 900 fő - 950 fő

o       A termékek száma: 120 - 250

o       A közvetlen felettesek: tulajdonos / vezérigazgató / ügyvezető igazgató

o       A felettesek nemzetisége: olasz / magyar / német / ciprusi / osztrák / svájci


o       Cégstratégiák kidolgozásában részvétel

o       Cégarculat átalakítása

o       Középtávú marketing stratégiák kialakítása

o       [Marketing tervek]Marketing tervek'">? és akciók szegmensenkénti tervezése és megvalósítása

o       Termékportfoliók átalakítása - megszüntetés, fejlesztés, létrehozás

o       Termékfejlesztések és csomagolásfejlesztések

o        [Márkázás]Márkázás'">?ok - több mint 30 márka, ezek 90%-a ma is piacon van

 

o       Termékek újrabevezetése

o       Új termékek bevezetése - több mint 40 termék 

 

o       [Kommunikációs stratégiá]?k kialakítása és megvalósításuk

o       Reklámkampányok tervezése és megvalósítása ügynökséggel együttműködve
         - 5 reklámfilm elkészítésében részvétel

o       [PR]PR'">?-kampányok szervezése önállóan és ügynökséggel

o       Belföldi és külföldi kiállítások szervezése, részvétel

o       Céghonlap készíttetése

o       [Marketingkutatás]Marketingkutatás'">?ok és piackutatások alkalmazása - belső és külső kutatások

o       Piaci információs rendszer létrehozása

o       Belső marketing információs rendszer létrehozása

o       Marketing költségvetés ellenőrző rendszer létrehozása

o       A marketing integrálása a vezetői döntési folyamatokba

o       Marketing osztály kialakítása, belső kapcsolati rendszer kiépítése

o       Értékesítési stratégiák és taktikák kidolgozása

o       Árpolitikák kialakítása

o       Disztribúciós stratégiák kialakítása

o       Kereskedelmi marketing - árakciók és termékakciók kidolgozása és megvalósítása, 
         [promóciók]? kitalálása és megszervezése;
         eladáshelyi eszközök tervezése és gyártatása;
         a kereskedelmi akciós újságokba termékfotók és szövegek biztosítása,
         polctükrök készítése, [hírlevel]?ek összeállítása;
         termékbemutatók, partnertalálkozók, kiállítások lebonyolítása,

o       Külső és belső kereskedelmi prezentációk (piaci és értékesítési adatok, új termékek
         bevezetése)

o       Területi képviselők, orvos- és patikalátogatók csapatának felépítése és
          működtetése

o       Területi képviselők ösztönzési és beszámoló rendszerének kialakítása és irányítása

o       Merchandiserek munkájának irányítása

o       A kereskedelmi szakmai sajtóval megalakulásuk óta állandó személyes kapcsolat

o       Grafikusok kiválasztása és folyamatos együttműködés

o       [Fotós]Fotós'">?ok kiválasztása és állandó együttdolgozás

o       [Reklámügynökség]Reklámügynökség'">?ek tendereken való kiválasztása és mindennapos kapcsolat
          - 5 ügynökséggel tapasztalat

o       Médiaügynökségek tendereken való kiválasztása és mindennapos kapcsolat
          - 4 ügynökséggel tapasztalat

o       [PR-ügynökség]PR-ügynökség'">?gel együttműködés - 2 ügynökséggel tapasztalat

o        Nyomdák kiválasztása és rendszeres megbízások
 

 

Szakmai szervezeti tagság:
.

o       Magyar Marketing Szövetségen belül a Marketing Tanácsadók Klubjának (MATAK)
         létrehozója, egyik alapítója és megbízott vezetője

 

 




 



Egyéb tudnivalók:

Saját szakmai honlapok:

www.szlogenek.hu

 

www.markamuzeum.hu



Kapcsolódó információ:

Elérhetőségek:
.

Mobil: 30/93-65-137

E-mail: ildiko@sarkozy-es-tarsa.hu
.

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta