Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A hűségprogram célja a [vásárló]?k megtartása, hűségük elnyerése, hisz fontos a vásárlók motiválásra és hűségük jutalmazása. 


A nagyszámú vásárlói bázissal bíró kereskedelmi cégek a minőség növelése és az árak csökkentése mellett szeretnék versenyelőnyüket más eszközökkel is növelni. Ennek egyik elterjedt módja a „hűség menedzsment”, ahol a hirdető a „szeretünk tartozni valahová és szeretünk kapni” életérzésre épít. A hűségprogramok keretében kaphatunk például [virtuális pénz]?t (pontokat), egyedi szolgáltatásokat, vagy ajándéktárgyakat. Az egyik közkedvelt törzsvásárlói program a pontgyűjtés, amikor minden vásárlással újabb virtuális egységeket halmozhatunk a személyre szóló egyenlegünkön, vagy újabb matricát ragaszthatunk pontgyűjtő füzetünkbe, amit később beválthatunk általában kedvezményekre.

Az [e-kereskedelem]?ben is gyakori a hűségprogramok alkalmazása, amit számos promóciós/online promóciós eszköz egészít ki. A legelterjedtebb ezek közül az online kereskedelemben is a pontgyűjtő akciók meghirdetése, illetve a CRM adatbázis intenzív használata (pl. e-mail marketing támogatásra).

A hűségprogramok egyik legfontosabb jellemzője, hogy a hűséget milyen módon honorálja a rendszer. Vannak olyan oldalak, ahol a vásárlások után jóváírt pontok ajándékokra, máshol kedvezményekre válthatóak be. Van, ahol a törzsvásárlók között nagyobb nyereményeket sorsolnak ki, utazást, szolgáltatást, vagy értékesebb tárgynyereményt.

Annak ellenére, hogy a vásárlók egyre több hűségprogramban vehetnek részt egyszerre, immár online is, az eszköz még mindig népszerű a marketingesek körében. Ennek hátterében az lehet, hogy a fogyasztók hajlandók vásárlói döntéshozásukat az elérhető kedvezményeknek megfelelően módosítani, még akkor is, ha a sokasodó hűségprogramok miatt a választás egyre összetettebb feladattá válik.

 

 

Hűségprogram keretein belül többféle lehetőség áll a vállalatok rendelkezésére:

  • loyalty programok kialakítása,
  • pontgyűjtő akciók szervezése,
  • "legjobb vásárló" programok szervezése,
  • klubprogramok szervezése,
  • hűségkártyák kibocsájtása, stb.

 

A hűségprogramban résztvevő vásárlók számos előnyt élvezhetnek:

  • kedvezményes áron való vásárlás,
  • ajándéktárgyak elnyerése,
  • ingyenes szolgáltatások igénybevétele,
  • nyereményjátékban való részvétel lehetősége
  • személyre szabott kiszolgálás, stb.

 

Kapcsolódó szócikk: vásárlói hűség
 


A szócikkhez társított címkék:
e-commerce , loyalty , online promóció , promóció , promóciós weboldal

Online promóciós specialistát keres?  (X)Neo Interactive

 A Neo Interactive nevéhez fűződik az eddigi legnagyobb, több éven átívelő hazai online promóció, a Coke.hu stratégiai és technológiai fejlesztése, üzemeltetése. További referenciáink: Sport szelet, Milka, Côte d’Or, Betsson, Vatera, Nyereménystart, Mizo, Raiffeisen stb.


Célja szerint futtatunk trial promókat, loyalty promókat és image-építő promóciókat; eszközök alapján csoportosítva, végzünk web-alapú és sms-alapú promóciókat, közösségi promót, kuponakciót, fejlesztünk promóciós applikációkat, illetve nyújtunk egyéb digitális eszközre (pl. bluetooth marketing) vagy ambient eszközre specifikált promóciós megoldásokat.
Kérje ajánlatunkat!








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta