A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
A Digitális Média Tények Könyve (DMTK) 2008 óta jelenik meg, és évről évre a digitális média és marketing legfontosabb hazai és nemzetközi tényadatait és trendjeit foglalja össze. A Neo Interactive digitális ügynökség által szerkesztett és kiadott szakmai füzet megjelenését májusra időzítik, több csatornán, többek között a neo Enter!Digital képzésein, egyetemeken, valamint a Kreatív Magazinban [befűzés]?sel terjesztik.
A digitális formában is hozzáférhető, illetve regisztráció ellenében ingyenesen letölthető kiadvány bemutatja a legfontosabb hazai portfóliók előző évét, a közösségi platformok és a közösségi marketing, a keresőmarketing, a mobilinternet és a mobilmarketing legfontosabb újdonságait. Beszámol emellett a leglényegesebb digitálismarketing-trendekről, az év legizgalmasabb szakmai fejleményeiről és a magyar kommunikációs ipar kiemelt díjairól. 2016 óta a legelgondolkodtatóbb magyar és nemzetközi véleményekből is ízelítőt kaphatnak az olvasók. 2017 újdonsága a DMTK társkiadványa, a Vélemények Könyve, amelynek épp e vélemények szekció adta az alapötletét.
Célcsoport: elsősorban a hazai digitális kommunikáció iránt érdeklődő szakemberek és leendő szakemberek: marketingesek, médiások, ügynökségi szakemberek, szak- és gazdasági újságírók, diákok, oktatók.
Források: A kiadványban szereplő, évről évre megjelenő statisztikai, látogatottsági és kutatási adatok a
Szonda Ipsos (új nevén Ipsos) Magyarország, a
Gemius S.A., az
NRC Piackutató és a
TNS media intelligence (új nevén Kantar Media) adatszolgáltatása alapján állnak elő.
A 2008-as első és a 2009-es második kiadvány szerkesztőbizottsága: [Kiszely László]
?, a [Vodafone Magyarország]
? akkori mobilhirdetési vezetője, [Klenovszki János]
?, az
NRC Piackutató ügyvezetője,
Kovács Márton, a
Szonda Ipsos kutatásvezetője,
Máth András, a
Ringier Magyarország kutatásért felelős vezetője,
Séra Bálint kutató és blogger,
Szávuly Krisztián, a
Sanoma Budapest akkori lapigazgatója és [Varga Károly]
?, a Medián
Webaudit projektigazgatója. Ezt követően szerkesztőbizottság nélkül, de továbbra is szakemberek széles körét megkérdezve szerkesztette a neo csapata a DMTK-t.
A Kreatív magazin
tartalommarketing versenyén, a CMA-n (Content Marketing Award) a DMTK első helyet nyert el B2B üzleti kommunikáció kategóriában 2014-ben.