Bezár [x]
Már 2491 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A Digitális Média Tények Könyve (DMTK) 2008 óta jelenik meg, és évről évre a digitális média és marketing legfontosabb hazai és nemzetközi tényadatait és trendjeit foglalja össze. A Neo Interactive digitális ügynökség által szerkesztett és kiadott szakmai füzet megjelenését  májusra időzítik, több csatornán, többek között a neo Enter!Digital képzésein, egyetemeken, valamint a Kreatív Magazinban [befűzés]?sel terjesztik.

 

A digitális formában is hozzáférhető, illetve regisztráció ellenében ingyenesen letölthető kiadvány bemutatja a legfontosabb hazai portfóliók előző évét, a közösségi platformok és a közösségi marketing, a keresőmarketing, a mobilinternet és a mobilmarketing legfontosabb újdonságait. Beszámol emellett a leglényegesebb digitálismarketing-trendekről, az év legizgalmasabb szakmai fejleményeiről és a magyar kommunikációs ipar kiemelt díjairól. 2016 óta a legelgondolkodtatóbb magyar és nemzetközi véleményekből is ízelítőt kaphatnak az olvasók. 2017 újdonsága a DMTK társkiadványa, a Vélemények Könyve, amelynek épp e vélemények szekció adta az alapötletét.

 

Célcsoport: elsősorban a hazai digitális kommunikáció iránt érdeklődő szakemberek és leendő szakemberek: marketingesek, médiások, ügynökségi szakemberek, szak- és gazdasági újságírók, diákok, oktatók.
 
Források: A kiadványban szereplő, évről évre megjelenő statisztikai, látogatottsági és kutatási adatok a Szonda Ipsos (új nevén Ipsos) Magyarország, a Gemius S.A., az NRC Piackutató és a TNS media intelligence (új nevén Kantar Media) adatszolgáltatása alapján állnak elő.
 
A 2008-as első és a 2009-es második kiadvány szerkesztőbizottsága: [Kiszely László]?, a [Vodafone Magyarország]? akkori mobilhirdetési vezetője, [Klenovszki János]?, az NRC Piackutató ügyvezetője, Kovács Márton, a Szonda Ipsos kutatásvezetője, Máth András, a Ringier Magyarország kutatásért felelős vezetője, Séra Bálint kutató és blogger, Szávuly Krisztián, a Sanoma Budapest akkori lapigazgatója és [Varga Károly]?, a Medián Webaudit projektigazgatója. Ezt követően szerkesztőbizottság nélkül, de továbbra is szakemberek széles körét megkérdezve szerkesztette a neo csapata a DMTK-t.
 
A Digitális Média Tények Könyve letölthető: http://neo-interactive.hu/dmtk
 
A Kreatív magazin tartalommarketing versenyén, a CMA-n (Content Marketing Award) a DMTK első helyet nyert el B2B üzleti kommunikáció kategóriában 2014-ben.


A szócikkhez társított címkék:
digitális média tények könyve , neo
Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta