Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


 

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) XVII. Reklámkonferenciáját a korábbi évekhez hasonlóan Egerben, a Hotel Eger Park szálló és konferenciaközpontban rendezi meg 2009. szeptember 22-23-án.
 
A konferencia témája az inspiráció, amit - a rendezők véleménye szerint - a reklámszakma egyes területein már szinte hiába keresünk, de melyre a 2008. év végétől kibontakozó válság okozta gazdasági környezetben minden eddiginél jobban szükség lenne.
 
2009. szeptember 22.
 
Ennek jegyében a nyitó plenáris ülésen [Bálint András]?, színész-rendező, a Radnóti Színház igazgatója, Dr. Bagdy Emőke, pszichológus, a Károli Gáspár Református Egyetem Pszichológiai tanszékének vezetője és [Franco Moretti]?, az ADC*Europe elnöke beszélt az ihletről, s annak szerepéről az alkotói folyamatban.
 
Az első nap délutánján 3 párhuzamosan folyó szekcióban folytatódott a program.
 
Inspiráló gazdasági környezet címmel a várható gazdasági, fogyasztói és médiaipari trendekről hallgathattunk olyan előadókat, mint [Király Júlia]? (MNB alelnöke), [Kozák Ákos]? (Gfk vezetője), [Levendel Ádám]? és Gulyás János (Ipsos igazgatói), [Málnay B. Levente]? (vezérigazgató, MTV Networks), Szabó György (vezérigazgató, Sanoma Budapest), Novák Péter (ügyvezető igazgató, Kirowski), Heal Edina (vezérigazgató, Sláger Rádió) és [Szabó Henriett]? (ügyvezető, ODEX).
 
A Köztér: XXI. század tömegmédiája!? szekciócímben megfogalmazott kérdést Török Ferenc, az OSG ügyvezetőjének vezetésével Hantosi Bálint (Ipsos köztéri kutatás-vezetője), Réz András (esztéta), Barth Zsuzsanna (Stop and Go Original) és Zentai István (Visual Power ügyvezetője) próbálta megválaszolni a legújabb eredmények és trendek bemutatásával. Ezt követően hirdetők, médiatulajdonosok és ügynökségek kerekasztalbeszélgetésére került sor a témáról, melynek résztvevői voltak:
Bauer Tamás (Portland), [Szabó D. Tamás]? (Magyar Telekom), Palincsár László , Magna Global), Halász Gyula (Art Directors Club), Koltai Viktor (A Plakat ügyvezetője, MRSZ Közterületi Tagozatának vezetője), Gátai Péter (Hungaroplakát) és Szigeti Péter (EPA Media).
 
A harmadik délutáni programot immár kvázi hagyományosan az ADCH (Art Directors’ Club Hungary) biztosította. Körmagyar? mottójú szekciójuk első előadását Inspiration for Chosen People címmel Michael Conrad a Berlin School of Creative Leadership elnöke celebrálta, ezután Pálfi György: Nem vagyok a barátod! című filmjének előzményeiről és eredményeiről beszélgetett a szerzővel Gosztonyi Csaba (Carbon Group), aki a film egyik szereplője is volt.
Kreatív befektetés – megtérülő kreativitás címmel beszélgetést hallhatott a közönség díjnyertes megrendelőkkel, díjnyertes alkotókkal. Résztvevők:
Kirsch Zsuzsa (Miniszterelnöki Hivatal), Tihanyi Péter ([ACG.HEY]?), Dara Zsolt (FusionBefektetési Zrt. / [Burger King]?), Tordai Péter (Laboratory Ideas), Bognár Bertalan (Magyar Posta Zrt.), Halász Gyula (HD Group), Kiskádár Tamás (Kirowski). Moderátor: Szigeti Péter (Kreatív magazin, főszerkesztő).
Az ADCH három további programmal is hozzájárult a konferencia tartalmához.
Délutáni filmklubjukban inspiratív magyar kisfilmeket és nemzetközi kreatív alkotásokat mutattak be. Emellett a konferencia teljes ideje alatt megtekinthető volt az ADC*Europe Awards utazó kiállítása 2008-2009 díjnyertes munkáival.
Este pedig az ADCH MÉRLEG Díjkiosztójára és az azt követő partira került sor.
 
 
2009. szeptember 23.
 
A második napot egy újabb plenáris program indította: Brands Go Social címmel Trevor Johnson, a Facebook üzletfejlesztési igazgatója tartott nagy visszhangot kiváltott előadást, amelyben azt jósolta, hogy a Facebook egy éven belül megelőzi az iWiW-et.
 
A második délelőtt 4 párhuzamos programból választhatott a közönség.
 
Az őszinteség kora a reklámszakmában címet viselte a hagyományosnak mondható ügynökségi szekció, mely 2009-ben is együttműködésben készült a MAKSZ-szal. A programot Aczél László a MAKSZ alelnöke, a Y&R ügyvezetője állította össze.
Gál Sarolta (planner, Y&R) a márkákba és a klasszikus [kommunikációs csatorná]?kba vetett bizalomról, [Mondok Árpád]? (ügyvezető, MC Media) a mérhető és hatékony fogyasztói kapcsolódási pontokról, Gulyás János (Ipsos) a fogyasztói szokások változásáról beszélt.
Ezután ügynökségi szakemberek - Vekkel László (HPS), Gábor Iván (Café), Szeder Péter (Fastbridge) - szálltak ringbe, hogy elmondják: kik azok az ügynökségek és megrendelők, akik értik, hogy miképp változtak fogyasztói magatartások és a médiacsatornák.
Az ügynökségi és reklámozói felelősségről a segítségnyújtásban és a kiigazodásban beszélt Szabó Andrea (Tesco Global Áruházak, marketing igazgató) és Fónai Imre (Generali). A szekciót kerekasztalbeszélgetés zárta válogatott ügyfelekkel: van-e számukra tökéletes ügynökségi modell? Választ tudnak-e adni az ügynökségeik a szekcióban elhangzott kihívásokra?
 
A márka nevet viselő szekciót Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője vezette.
A program első felében virtuális videóvitára került sor fogyasztók és márkatulajdonosok között, arról, hogy ki formálja igazán az olyan márkákat, mint a [Red Bull]?, a [Blikk]?, a T-Mobile, a [Nivea]?, a [tv2]?, a [Comedy Central]? vagy a [Borsodi]?. Ezt a "performance"-t Román Balázs (főszerkesztő, Kreatív Online) és Bitter Brunó (NextWave) szervezte.
Kávészünet után a Millward Brown globális Brand Z kutatása alapján Győri Adél (Client Service Director, Millward Brown) boncolgatta a márkák erősségét válság előtt és után. Majd végezetül Braun Róbert (ügyvezető, Braun & Partners Network) „Holnap: a márkák világa” címmel beszélt a felelősség és a márkaerősség összefüggéseiről.
 
 
Az előző évben alakult IAB (Interactive Advertising Bureau) Digitális marketing – Most minden rólunk szól címmel, Kürti István (Sanoma) vezetésével mutatkozott be.
Hallható volt előadás a közösségi médiáról (Kozári István – [Fastbridge]?), mérhető [social media marketing]?ről (Csiszár Dénes – [Arcus]?), mobilmarketingről (Szépvölgyi Tamás –  Sanoma Budapest), arról, hogy merjünk-e mérni a keresőmarketing területén (Peresztegi Zoltán – [Google]?) és a netshoppingolókról (Kis Gergely – GkieNet).
Mikor lesz 20% vagy több? címmel kerekasztalbeszélgetést vezetett Simon Zsolt (MediaEdge:CIA), ahol részt vettek: Szabó Erik (Carnation), Baráth Péter (MEH), [Gábos Zsuzsa]? (Ipsos), [Kardos Gábor]? (Index).
 
Technikai okokból elmaradt [Mányai Csaba]? (21idea), a Reklám helyett…című könyv szerzőjének a tervek szerint egész délelőttöt betöltő programja. A 4 felvonásosra tervezett interaktív workshop a délelőtt folyamán a következő témákat boncolgatta volna: kreativitás és az élő stratégia jelentősége; a változás mozgatórugói – mi alakítja a jelent és a jövőt; [Content Marketing]? – az értékteremtés új útjai a marketingben; Interakció tervezés – a reklám logika alternatívája. A workshop a 2010-es Reklámkonferencián került megrendezésre.
 
 
 2. nap délután három alternatíva közül választhatott a közönség.
 
A REKLÁMJOGI FÓRUM 2009 – Szabályozni, de minek? Szabályozni és hogyan?
Ez a Reklámkonferencia programjába tagozódó önálló rendezvény volt, ahol a Jogi Fórum szervezésében az online marketing szabályozásáról hallgathatott a közönség jeles jogász szakelőadókat.
Az új Reklámtörvényről [Dr. Pázmándi Kinga]? az MRSZ Jogi Bizottságának elnöke, a GVH reklámjogi gyakorlatáról Dr. Tóth Tihamér, a [Gazdasági Versenyhivatal]? Versenytanácsának elnöke, az internetes és fogyasztói adatbázisokról Szabó Endre, az [Adatvédelmi Biztos]? Hivatalának munkatársa beszélt. Végül „Változások az elektronikus hirdetésre vonatkozó szabályozásban, az NHH ezzel kapcsolatos eljárása, az előzetes hozzájárulással küldhető reklámok, a kéretlen elektronikus hirdetések” címmel Dr. Ádám Szilveszter, Nemzeti Hírközlési Hatóság Informatikai Szabályozási Igazgatóság munkatársának előadását láthatta a közönség.
 
Az MRSZ egy zártkörű – csak MRSZ tagok által látogatható – fórummal készült ÚJ UTAKON mottóval, ahol Mezriczky László, az MRSZ alelnöke a
szervezet irányítási és szervezeti reformról tartott előadást és vezetett beszélgetést.
 
Csak pozitívan, avagy teher alatt nő a pálma … hazai megoldások: Szabó D. Tamás (Magyar Telekom) vezetésével a magyar tulajdonú kommunikációs ügynökségek munkáiban fellelhető sajátosságokról, a válságra adott válaszaikról ismerhettünk meg néhány pozitív esettanulmányt.

 

 

A Magyar Reklámszövetség rendezvényének weboldala: www.reklamkonferencia.hu

 

 

Kapcsolódó szócikk:

2011. évi Reklámkonferencia


A szócikkhez társított címkék:
konferencia , MRSZ , reklámkonferencia , reklámügynökség
Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta